Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsreis Egypte, voorjaar 2007 - Forum Wereldfietser

Fietsreis Egypte, voorjaar 2007

Fietsen is gevaarlijk!

Afgelopen zomer ben ik samen met een vriend naar Rome gefietst, echt een super ervaring en een geweldig leuke tijd.
Maar toe het schooljaar weer begonnen en ik weer plaats mocht nemen in de collegezaal kwam in mij sterk het gevoel naar boven dat ik nog niet uit gereisd was. Eigenlijk wou ik veel liever verder fietsen, het gevoel bij velen van jullie waarschijnlijk niet onbekend.

Of het verstandig is geweest weet ik niet, maar inmiddels ben ik het nodige geld aan het verdienen om met het voorjaar mijn fantasie werkelijkheid te laten worden.

Het liefst zou ik gaan fietsen naar Egypte, met als ultieme eindbestemming de piramides nabij Cairo. (via de noordkant van de Adriatische kust, om zo wat van de oude culturen op te snuiven)

Wellicht handig om te weten, ik ben Michael van der Veen 22jaar jong, vrijgezel (dam dit lijkt best wel op een liefdes advertentie:p) en zoek een aantrekkelijk jonge dame :p om mee te fietsen.
Maar buiten die onzin, ik denk dat het vooral belangrijk is om met iemand op een lijn te zitten, dezelfde ideeen en instelling te hebben over de te maken reis.
Dat is volgens mij van groter belang dan leeftijd, seksueels voorkeur of geloofsovertuiging bijvoorbeeld.

Ik ben dus opzoek naar iemand om dit avontuur mee aan te gaan(en mij lieve moeder wordt nu al gek bij de gedachte dat ik alleen ga fietsen).


Iemand geinteresseerd, ik hoor het graag.

Groeten, Michael

Hey,

Ik studeer nog en wil tijdens de vakanties ook wel fietsen. Ik ben wel niet vrouwelijk, maar net als jij 22j.

s0lar schreef:Hey,

Ik studeer nog en wil tijdens de vakanties ook wel fietsen. Ik ben wel niet vrouwelijk, maar net als jij 22j.
Het is natuurlijk geen probleem dat je geen vrouw bent. Maar ik zou wel dit schooljaar al weg willen. Het voorjaaar en begin van de zomer is mijn planning, voor ongeveer 4 maanden. Dat gaat dus waarschijlijk niet lukken, jammer.
Hoi,

Fietsen naar Egypte lijkt me geweldig...

Ik ben wel van het vrouwelijke geslacht, maar gaan 22 meer, ik ben net 27 jaar jong geworden. Heb zelf al een aantal keer op de fiets gezeten, maar sinds kort alleenig en wil wel graag fietsen, maar het liefst niet alleen. en ook mijn moeder zal erg blij zijn als ik een fietsmaatje vind waarmee ik kan fietsen.

Ik vraag me alleen wel af wanneer voor jou het voorjaar begint? Ik zit namelijk wel met mijn werk...

Als je meer van me wil weten dan hoor ik het wel, mailen kan ook:
lotjekoekkoek@hotmail.com

Groetjes Lotte
MichaelV schreef:Fietsen is gevaarlijk!

Afgelopen zomer ben ik samen met een vriend naar Rome gefietst, echt een super ervaring en een geweldig leuke tijd.
Maar toe het schooljaar weer begonnen en ik weer plaats mocht nemen in de collegezaal kwam in mij sterk het gevoel naar boven dat ik nog niet uit gereisd was. Eigenlijk wou ik veel liever verder fietsen, het gevoel bij velen van jullie waarschijnlijk niet onbekend.

Of het verstandig is geweest weet ik niet, maar inmiddels ben ik het nodige geld aan het verdienen om met het voorjaar mijn fantasie werkelijkheid te laten worden.

Het liefst zou ik gaan fietsen naar Egypte, met als ultieme eindbestemming de piramides nabij Cairo. (via de noordkant van de Adriatische kust, om zo wat van de oude culturen op te snuiven)

Wellicht handig om te weten, ik ben Michael van der Veen 22jaar jong, vrijgezel (dam dit lijkt best wel op een liefdes advertentie:p) en zoek een aantrekkelijk jonge dame :p om mee te fietsen.
Maar buiten die onzin, ik denk dat het vooral belangrijk is om met iemand op een lijn te zitten, dezelfde ideeen en instelling te hebben over de te maken reis.
Dat is volgens mij van groter belang dan leeftijd, seksueels voorkeur of geloofsovertuiging bijvoorbeeld.

Ik ben dus opzoek naar iemand om dit avontuur mee aan te gaan(en mij lieve moeder wordt nu al gek bij de gedachte dat ik alleen ga fietsen).


Iemand geinteresseerd, ik hoor het graag.

Groeten, Michael

Wees erop bedacht dat het een doffe ellende is, je fiets in Egypte te krijgen. EgyptAir is nogal tegenstrijdig met informatie hierover.

Marıus en ık zıjn ınmıddels ın ankara!! Het verloopt allemaal erg goed. Meer ınfo ıs te vınden op:

http://hierzijnwij.reisprofiel.nl

We proberen de route bıj te houden en af en toe een verslag. Maar we bezoeken nıet veel ınternetcafes ın de turkse bergen..

groeten mıchael en marıus!