Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Medisch: beknelde zenuw in voet - Forum Wereldfietser

Medisch: beknelde zenuw in voet

Hallo, ik heb een beknelde zenuw in de voet, mortonse neuralgie genaamd. Een steunzool en het verbinden van de drie middelste tenen met tape helpt redelijk goed bij lopen maar bij fietsen heb ik er nog steeds last van. Ik heb al twee podotherapeuten geconsulteerd. Wie heeft hier ervaring mee :( en / of weet een goede verwijzing :) ?
bikelike schreef:Hallo, ik heb een beknelde zenuw in de voet, mortonse neuralgie genaamd. Een steunzool en het verbinden van de drie middelste tenen met tape helpt redelijk goed bij lopen maar bij fietsen heb ik er nog steeds last van. Ik heb al twee podotherapeuten geconsulteerd. Wie heeft hier ervaring mee :( en / of weet een goede verwijzing :) ?
Misschien dat hier iets bij zit: http://www.cyclingnews.com/fitness/

Ik heb met mijn fiets/loop schoen dat ik rechts in de voet tintelende verschijnselen heb. Daarom rij ik ook met een combi pedaal (Shimano M-324) om te kunnen afwisselen. gek genoeg is het minder als ik ingeklikt rij. Kennelijk wordt m'n voet dan in zo'n positie gemanoeuvreerd dat de zenuw er minder? last van heeft. Op een dag kwam ik er achter dat wanneer ik met stevige wandelschoenen fiets het probleem zich helemaal niet voor doet, terwijl ik niks aan de stand van zadel en stuur veranderd heb. Jij hebt als ik het goed lees een werkelijk erkende en bij jou geconstateerde aandoening en ik niet, dus het is misschien een beetje appels en peren vergelijken; maar misschien heb je er toch iets aan,