Additionally, paste this code immediately after the opening tag: accomodatie Laos - Forum Wereldfietser

accomodatie Laos

Ik heb de fietsgids van L. Pl 2001 en rij Luang Prabang – Vientiane precies omgekeerd dus.

Weet iemand of er inmiddels accommodatie is tussen de volgende plaatsen:

Luang Brabang – Muang Phu Khun 130 km (dit is ook nog klimmen, anders moet ik de bus nemen).

En tussen Vang Vieng – Na Nam 109 km

Alvast bedankt

Er is simpele accommodatie in het hooglegen dorp na de tweede helling. Deze helling is ruim 20 km lang, maar is niet zwaar. Je gaat langzaam omhoog.
Ook op het andere stuk is accommodatie. Die accommodatie was er overigens als voordat die LP uitkwam. Je kunt beter de fietsgids van Bernadette Speet aanschaffen: Kippen en Kleefrijst.

Bert

Hoi Bert,

Je hebt het dan denk ik over Klou Ka Cham op het eerste traject, dat is dan 80 km, wel lekker om te lezen dat die helling te doen is. Gelukkig probeer ik het toch maar.

Weet je ongeveer waar op dat tweede traject die accomodatie is?

Je hebt natuurlijk niets bij je. Leuk dat je onderweg nog antwoorden geeft.

Bedankt
Chanouk

Eens in de oude verslagen vanBauke en mijn trip door Laos gedoken om mijn geheugen op te frissen. Net ten noorden van het reservoir Ang Nam Ngum ligt het plaatsje Ban Hauy Mo welke in 2000 2 guesthouses had. Dit is op ongeveer 25 km van Vang Vieng.
Bij Na Nam en de stuwdam kun je aan de waterkant een guesthouse met een aantal bamboe hutten vinden om te overnachten.

Tussen Luang Prabang en Phu Khun kun je overnachting vinden in Kasi.

Bedankt Henk,

Ik vertrek maandag en zal bij thuiskomst mijn bevindingen weer doorgeven.