Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ruime 2p trekkers/fiets TENT - Forum Wereldfietser

ruime 2p trekkers/fiets TENT

­Merk: Active Leisure
­Type: Mount Whitney, ruime tweepersoonstent met veel luifelruimte
­Leeftijd: 5 jaar, zeer weinig gebruikt (ongeveer 4 weken)
­Maten: 210*160 (binnentent) + 80*160 luifel
­Gewicht: 4.5kg
­Beschrijving: Slaapruimte is iglo met tunnel-voorluifel, dus het is zo'n combinatietentje. Binnententdeur met muskietengaas, buitentent heeft 2 ruime ingangen. Groene kleur Verluchting in binnen- en buitentent. Ruimte voor fietstassen
­Doel: Zeer geschikt voor Frankrijk, België, Nederland, Duitsland,… Dus alle streken waar geen te extreme weerstomstandigheden voorkomen. Ik heb er zelf 2 stormen in meegemaakt, en mits goede afspanning blijft de tent mooi recht. Niet geschikt voor bv Ijsland, Noorwegen (toch niet in geval van zeer slecht weer)
­Staat: Volledig in orde, op een herstelde scheur in zeil van voorluifel na. Deze is echter laag tegen de grond, dus op een onbelangrijke plaats (op vlak van sterkte en waterinloop). En ze is keurig hersteld door een tentenmaker.
­Nieuwprijs: 220€
­Vraagprijs: 90€
­
Het is dus zeker geen hilleberg, maar ik heb er veel plezier aan beleefd. Ik verkoop ze omdat ik in de toekomst naar Noorwegen wil trekken, en daarvoor is een toch wat stormvastere tent een betere keuze.
­Indien nog vragen, mail: bert.verbiest@student.groept.be

Hoi,
Voor wie mij kent: dit is dezelfde tent als die van mij.
De beschrijving kan ik beamen: niet al te licht, maar voor 4 - 4,5 kg erg groot.
Die van mij is niet te koop :D
Groeten, Leon