Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwjaarsbijeenkomst 2007 - Forum Wereldfietser

Nieuwjaarsbijeenkomst 2007

Nieuwjaarsbijeenkomst 2007

Op zondag 7 januari 2007 zal ook de Wereldfietser het nieuwe jaar inluiden!

Waar: de bekende centrale lokatie: de Kargadoor, Oudegracht 36, Utrecht
Hoe laat: van 13.00 tot 17.00 uur
Programma: zoenen, handjes schudden, bijkletsen, champagne drinken, maar ook de presentatie van de activiteiten van de Wereldfietser in 2007 en twee dialezingen (nadere info volgt)
Kosten: vrij entree; drankjes zelf kopen aan de bar

Dus vrienden Wereldfietsers: u bent allen uitgenodigd!
jimvandenberg@jimvandenberg.nl

:)

Zoenen, handjes schudden, bijkletsen, champagne drinken... is dat voor, na of tijdens de presentatie van de activiteiten van de Wereldfietser in 2007 en de twee dialezingen??? Hahaha, zal wel weer een gezellige boel worden...

En zijn er nog mensen die na de nieuwjaarsbijeeenkomst mee gaan naar de Italiaan voor een pizza of pasta?

Groet, Rena :wink:

zeker gaan er mensen mee voor pizza of pasta.... ik in ieder geval. is toch traditie?

Ik zal de pizza-boer alvast waarschuwen dat hij weer moet rekenen op een lawine Wereldfietsers.

jim

Helaas.......wij komen ook dit jaar niet vanwege fietsvakantie :lol:

Alvast een fijn nieuw fietsjaar iedereen!


Douwe en Blanche

Ik heb het in ieder geval in de agenda gezet. Als er niets tussenkomt ben ik ook van de partij.

Om 13:00 sta ik op Schiphol in te checken :)

Waar ga je naar toe Henk?

bert sitters schreef:Waar ga je naar toe Henk?
Dan ben ik onderweg om met Co van Kessel, of iemand anders, een tochtje door BKK te maken.

Hee.... Co van Kessel stond vanmorgen in de Telegraaf.
In de reportage van "in de keuken in Bangkok"

Ik begrijp dus dat Henk op zoek gaat naar de keuken van Bangkok... betekend dat nou dat Henk volgend jaar bij het Nazomerweekend lekker voor ons gaat koken???

Nog een kleine 3 weken te gaan!!

DIALEZINGEN

Er zijn 2 mooie dialezingen, nou ja dia's, het gaat nu natuurlijk allemaal via de laptop en de beamer.
Allereerst laat Evert ons meegenieten van zijn tocht in Roemenië in de zomer van 2007. Vervolgens komt Erik, die vertelt over zijn fietstocht afgelopen winter van Nederland naar Kroatië.

jim

jimvdberg schreef:DIALEZINGEN

Allereerst laat Evert ons meegenieten van zijn tocht in Roemenië in de zomer van 2007.
Ben wel benieuwd hoe Evert zo'n reis heeft gemaakt, per teletijdmachine? :o

Beam me up Scotty

Waarom niet iets anders na afloop, iets avontuurlijks zoals Thais, Indiaas?

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Indiaas eten hebben we net gedaan in Rotterdam. Henk Burgler is dan net op weg naar Bangkok. Verder zijn we waarschijnlijk met een grote groep. Waar kunnen op zondagavond in het hartje van Utrecht zo gemakkelijk inschikken als bij La Grotta? Bovendien pal bij de Kargadoor. Iemand vraagt tijdens de bijeenkomst even wie er mee gaat eten. Het aantal mensen wordt doorgegeven aan La Grotta en het is geregeld. We kunnen zelfs vooraf een keuze maken, wat voor pizza iedereen wil. Gewoon even turfen op de menulijst. Dan gaat het sneller, zegt papa La Grotta.
Overigens hebben we daar altijd dolle pret.
Mag ik La Grotta wel noemen, of is dat reclame op het forum?

Mag ik La Grotta wel noemen, of is dat reclame op het forum?
Tuurlijk is het noemen van 'La Grotta' reclame Bert. Maar zolang jij toch niet door 'La Grotta' betaald wordt, is dat toch niet verboden lijkt mij. :roll: Of geeft 'La Grotta' ons nu korting ???
Ik zal waarschijnlijk ook zondag wel verschijnen, en na afloop eten bij 'La Grotta' lijkt me ook lekker.

Ik ga toch maar eens met Papa La Grotta praten over een bonus voor mij.