Additionally, paste this code immediately after the opening tag: nieuwjaarsborrel 2007 - Forum Wereldfietser

nieuwjaarsborrel 2007

Is er helemaal geen nieuwjaarsborrel in januari.
Ik zag niets in de agenda in het tijdschrift en ook niet op deze site

7 januari, Kargadoor in Utrecht.

Tijd weet ik nog ff niet ;)

Waar heb je die datum vandaan?
Net bedacht?

:oops:

Nieuwjaarsbijeenkomst

Op zondag 7 januari 2007 zal ook de Wereldfietser het nieuwe jaar inluiden!

Waar: de bekende centrale lokatie: de Kargadoor, Oudegracht 36, Utrecht
Hoe laat: van 13.00 tot 17.00 uur
Programma: zoenen, handjes schudden, bijkletsen, champagne drinken, maar ook de presentatie van de activiteiten van de Wereldfietser in 2007 en twee dialezingen (nadere info volgt)
Kosten: vrij entree; drankjes zelf kopen aan de bar

Dus vrienden Wereldfietsers: u bent allen uitgenodigd!
jimvandenberg@jimvandenberg.nl

Hoi Theo, Fedor en Gerd, komen jullie ook?

Theo Jorna schreef:Waar heb je die datum vandaan?
Net bedacht?
Nou nou wat een vertrouwen zeg :shock:

Stond op verschillende plaatsen vermeld (maar idd geen eigen topic). Was idd wat zoekwerk.

Maar waarom staat het dan niet bij de activiteiten op de website?
En waarom staat het niet in de agenda op blz 2 van het tijdschrift?

Nu bereik je alleen de harde kern die al eerder is geweest en verwacht dat het in 2007 ook zal plaatsvinden.

Theo Jorna schreef:Maar waarom staat het dan niet bij de activiteiten op de website?
Er schijnt nog een technisch probleempje te zijn met het onderdeel waar de activiteiten 2007 moeten verschijnen; wordt hard aan gewerkt.
Theo Jorna schreef:En waarom staat het niet in de agenda op blz 2 van het tijdschrift?
Ik was te laat dit tijdig aan de redactie te melden.
Theo Jorna schreef:Nu bereik je alleen de harde kern die al eerder is geweest en verwacht dat het in 2007 ook zal plaatsvinden.
Daar heb je gelijk in, op dit moment hebben we inderdaad dit forum als medium.
jim

Hij staat inmiddels vermeld bij de activiteiten.

Ik zal het eea ook op de voorpagina plaatsen.

Zoenen, handjes schudden, bijkletsen, champagne drinken... is dat voor, na of tijdens de presentatie van de activiteiten van de Wereldfietser in 2007 en de twee dialezingen??? Hahaha, zal wel weer een gezellige boel worden...

Wie gaat er dit jaar de oliebollen en appelflappen bakken?

En zijn er nog mensen die na de nieuwjaarsbijeeenkomst mee gaan naar de Italiaan voor een pizza of pasta?

Groet, Rena :wink:

Jullie mogen de discussie voortzetten in het hoofdstuk Activiteiten, zie deze link:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... highlight=

jim