Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voor de liefhebber (Alweer) Roger Waters op 5 mei in Arnhem - Forum Wereldfietser

Voor de liefhebber (Alweer) Roger Waters op 5 mei in Arnhem

Voor de echte liefhebbers onder de wereldfietsers: Roger Waters (die andere helft van Pink Floyd) komt op 5 mei 2007 naar het Gelredome in Arnhem en speelt het volledige album "Dark Side of te Moon" (helaas zonder Gilmour); er komt geen support act dus het wordt een lange avond super genieten.

Doe mij maar de originele cd avonds in m'n tentje na een lange dag fietsen. Stadionconcerten hoeven van mij in zijn algemeenheid niet (meer) zo. Je ziet bijna niets en beleeft daardoor de muziek zo weinig. :?

Wat heeft dat optreden met fietsen te maken?

Niets

bert sitters schreef:Wat heeft dat optreden met fietsen te maken?
Niet veel Bert, maar Roger Waters is (in ieder geval voor mij) jeugdsentiment !!

Op 28 december 1968 werd de tweede editie van A Flight to Lowlands Paradise in de jaarbeurshallen in Utrecht gehouden, met het eerste optreden van Pink Floyd in Nederland. Ze speelde toen de hele lp Ummagumma.
En jaja, ik was er de hele nacht bij, helaas kwamen de aangekondigde Jimi Hendrix en Jeff Beck niet opdagen.