Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ruimere mogelijkheid om de laatste berichten te zien. - Forum Wereldfietser

Ruimere mogelijkheid om de laatste berichten te zien.

Ik mis een goede mogelijkheid om in een oogopslag, gesorteerd, te zien welke berichten de laatste tijd gepost zijn. Onderaan de homepagina staat wel een lijst met 10 laatste berichten, maar de hoeveelheid berichten neemt zo snel toe (prima!) dat je twee keer per dag moet kijken wil je niets missen.
Een mogelijkheid bestaat als je ingelogd bent om de berichten sinds de vorige inlogsessie te zien. Dit is niet erg handig omdat je of elke keer moet inloggen (onhandig op reis) of je mist berichten omdat je niet altijd bij ieder sitebezoek de onderwerpen wilt doornemen die je interesseren.
Er is een link - http://www.wereldfietser.nl/sidetab.php, maar die geeft alleen de laatste 15 weer. Bovendien ook weer onhandig op reis.
Nu moet je alle rubrieken doorstruinen om de laatste te vinden
De mogelijkheid onbeantwoorde berichten geeft maar een klein deel van de berichten want het grootste deel van de berichten zijn reacties op vorige.

Ik zou hier willen pleiten voor een simpele mogelijkheid om de laatste berichten gesorteerd te kunnen zien, net als onbeantwoorde berichten (of in plaats van, want door de nieuwe mogelijkheid zie je ook de onbeantwoorde).
Dat zou het mooiste. Als het maken te veel tijd van de beheersers zou vragen (alle begrip, het is tenslotte liefdewerk), is het dan mogelijk om het homepagina overzicht uit te breiden tot 20 of zo?

flip van Dyke
www.stukkiefietsen.com

Zou inderdaad handig zijn.

Probeer eens dit:

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/topic ... &n=100&b=2

Met n=100 de laatste honderd berichtjes. Bovenstaande link zit nog vol met errors misschien dat de beheerder van deze site ons de juiste link kan geven?

He, zit dat er nog in :oops:

Als iemand me op een mooie mod/toevoeging kan wijzen voor phpBB2 waarmee we dit kunnen doen, dan wil ik er met alle plezier eens naar kijken.

Overigens staat er op de voorpagina van het forum ook een link naar berichten sinds je laatste bezoek. Dit biedt ook al een redelijk overzicht denk ik.

Jarno schreef:He, zit dat er nog in :oops:

Als iemand me op een mooie mod/toevoeging kan wijzen voor phpBB2 waarmee we dit kunnen doen, dan wil ik er met alle plezier eens naar kijken.

Overigens staat er op de voorpagina van het forum ook een link naar berichten sinds je laatste bezoek. Dit biedt ook al een redelijk overzicht denk ik.
Jarno,
Nu heb ik geen verstand van de werking van phpbb forums maar met Topics Anywhere 1.11.0 moet dat toch kunnen. Zie
http://www.afsvlaanderen.be/topics_anyw ... d.php#inst voor de instructies. In de vorige versie van het forum werkte het nog prima,
als je het topics_anywhere.php formulier aanriep kwam je in een invulformulier waar je een html code kon aanmaken waarmee je bijv de laatste -tig berichtjes kon zien. Maar nu lijkt er een onderdeeltje niet te zijn geinstalleerd, de language file? Het was in ieder geval handiger dan telkens te moeten inloggen en je kreeg meer dan de laatste 10 recenste berichten te zien.