Additionally, paste this code immediately after the opening tag: laatste week december 2006, eerste week januari 2007 - Forum Wereldfietser

laatste week december 2006, eerste week januari 2007

:idea: Wie o wie (man of vrouw) heeft er zin om met mij het nieuwe jaar op de fiets in te luiden :)
Waar: maakt me eerlijk gezegt niet zo veel uit, als het maar niet kouder wordt dan -5C (anders moet ik weer een nieuwe slaapzak kopen en daar heb ik even geen zin in :( ) Als het dan toch te koud wordt pakken we wat mij betreft een goedkoop hostel o.i.d.. Maar kamperen heeft beslist mijn voorkeur :!:
Afstand: max: 100 km / dag :oops:
Doel: genieten van rust en ruimte :wink:
Wie ben ik: man 35jr woonachtig in Amsterdam en ik heb redelijk wat fietservaring opgedaan in west Europa (Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal en Italie), zowel alleen als in groepsverband.
Groet,
Marc
:D

Ik ben wel geïnteresseerd om een rondje door België en Nederland te doen. Wat had jij in gedachten? Zelf gaat ook mijn voorkeur uit naar kamperen. Aangezien 'winterkamperen' iets totaal nieuw voor mij is, wil ik het wel eens uittesten.
5 dagen kan ik me maximum vrijmaken.

Groetjes,
Vienna

Hallo Marc,

Ik heb net het (voorlopige) plan gemaakt om in dezelfde periode 2 weken te gaan fietsen in Marokko. Omdat ik dit gisteren pas besloten heb, heb ik nog helemaal niets uitgewerkt. Ik ben er nooit eerder geweest en moet me nog helemaal orienteren en inlezen. Doel is vooral om te fietsen. :wink: En kamperen heeft mijn voorkeur.

Ik ben man, 40 en heb 15 jaar ervaring met fietsvakanties (in Zuid- en West-Europa, Canada en Japan), en woon in Amsterdam. 100 km/dag is mijn streven (maar ook mijn maximum).

PM me als je een keertje wilt afspreken om een en ander nader te bespreken.

groet,

peter

Beste Marc,

Leuk initiatief. Helaas heb ik met oud en nieuw zelf wat leuke dingen te doen (nee geen verplichtingen). Ik ga in een ander weekend nog wel een leuke fietskampeertrektocht organiseren (zie fietsen in winter), dus misschien heb je ook wel zin om mee te fietsen. Alle anderen uiteraard van harte welkom. Een datum volgt z.s.m.

Groeten,

Rutger
www.rutgersreizen.nl