Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Thailand en Cambodja (Bangkok- Phnom Penh - Forum Wereldfietser

Thailand en Cambodja (Bangkok- Phnom Penh

Ik ga weer eens naar Thailand en Cambodja. Niet nieuw natuurlijk, Hoewel ik slechts kort in Cambodja ben geweest en in Thailand valt er iedere keer nog steeds iets nieuws te ondekken. Nieuw is wel dat het mij deze keer wel leuk lijkt om dit met anderen te doen. Mogelijk een deel.
Ik vlieg rond 7 november naar Bangkok. Vanaf het nieuwe vliegveld aan de oostkant wil ik een nieuwe route uitzetten naar Rayong aan de zuidoost-kust over rustige wegen, met een zeer grote boog om Pattaya heen. Mensen van de Thailand Cycling Club helpen mij met het uitzoekwerk. Vanaf Rayong heb ik al een eerste verkenning gedaan van een fraaie route langs de kust naar Trat. Af en toe moet je met een bootje een riviermonding over steken.
Voorbij Trat ga ik Cambodja in en via Sihanoukville naar Phnom Penh, met af en toe hoppen naar een leuk eilandje. Dit alles met behulp van de nieuwe gids van Bernadette: een aanrader, je hebt er alleen een kaart bij nodig en de Lonely Planet kun je eenzaam in het schap van de boekwinkel laten staan.
Mogelijk ga ik ook nog mee met een activiteit van de Thailand Cycling Club.

Heb je interesse? mail: b.sitters@pz.nl

Hi Bert,

Wat een leuk idee! Alleen jammer dat ik zo weinig vakantie dagen heb. Had het anders zeker leuk gevonden. Vooral ook omdat jij altijd wel weer iets weet over de omgeving, cultuur, ed. die anderen en boeken gewoon niet weten.

Ik wou dat ik in de VUT zat... of een geldboompje...

Heel veel plezier alvast en ik ben benieuwd naar de verhalen.

Groet, Rena :wink:
[quote="bert sitters"]Voorbij Trat ga ik Cambodja in en via Sihanoukville naar Phnom Penh, met af en toe hoppen naar een leuk eilandje. Dit alles met behulp van de nieuwe gids van Bernadette: een aanrader, je hebt er alleen een kaart bij nodig en de Lonely Planet kun je eenzaam in het schap van de boekwinkel laten staan.

Leuk compliment Bert, bedankt!