Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dames, deze site is voor Fietsers.mieke schreef:Ik las laatst in een verhaaltje van iemand dat zij wandelen wel leuk vond maar wandel/bergschoenen zooo lelijk vond staan en ik vroeg me af: Zijn er meer mensen die dat vinden?
Ik vind het juist wel sportief staan maar m'n broertje vindt ze lomp.
Mieke.
Het is maar wat je smaak is. Misschien dat z'n smaak meer driedelig grijze kostuums zijn?mieke schreef:Ik las laatst in een verhaaltje van iemand dat zij wandelen wel leuk vond maar wandel/bergschoenen zooo lelijk vond staan en ik vroeg me af: Zijn er meer mensen die dat vinden?
Mieke.
@Schorpioen: Je moet wel een moeilijk leven hebben als je over alles en iedereen wat te zeiken hebt!Schorpioen schreef:Dames, deze site is voor Fietsers.mieke schreef:Ik las laatst in een verhaaltje van iemand dat zij wandelen wel leuk vond maar wandel/bergschoenen zooo lelijk vond staan en ik vroeg me af: Zijn er meer mensen die dat vinden?
Mieke.
Straks krijgen we een poll over: hockeysticks, boksballen, judopakken etc. etc..
Schorpioen. :mrgreen:
================================================Cubeman schreef:@Schorpioen: Je moet wel een moeilijk even hebben als je over alles en iedereen wta te zeiken hebt!Schorpioen schreef:Dames, deze site is voor Fietsers.mieke schreef:Ik las laatst in een verhaaltje van iemand dat zij wandelen wel leuk vond maar wandel/bergschoenen zooo lelijk vond staan en ik vroeg me af: Zijn er meer mensen die dat vinden?
Mieke.
Straks krijgen we een poll over: hockeysticks, boksballen, judopakken etc. etc..
Get a life en stop eens met de voortdurende gezeik op andermans topic's!
@Mieke: Ik denk dat het voornamelijk persoonlijke voorkeur is en afhankelijk van wat je naast de fiest gaat doen.
Wil je een paar extra/blits stappers meenemen voor naast je fietsschoenen of wil je met een enkel paar degelijke stappers klaar zijn.
Bergschoenen op een racefiets kan misschien net iets minder dan bergschoenen op een stevige vakantiefiets.
Eigenlijk moet iedereen gewoon de schoenen dragen die hij/zij wil!
Persoonlijk maak ik me er niet druk om wat andere wel of niet van m'n schoenen vinden:)
Hallo Schorpioen,Schorpioen schreef:================================================Cubeman schreef:@Schorpioen: Je moet wel een moeilijk even hebben als je over alles en iedereen wta te zeiken hebt!Schorpioen schreef: Dames, deze site is voor Fietsers.
Get a life en stop eens met de voortdurende gezeik op andermans topic's!
@Mieke: Ik denk dat het voornamelijk persoonlijke voorkeur is en afhankelijk van wat je naast de fiest gaat doen.
Wil je een paar extra/blits stappers meenemen voor naast je fietsschoenen of wil je met een enkel paar degelijke stappers klaar zijn.
Bergschoenen op een racefiets kan misschien net iets minder dan bergschoenen op een stevige vakantiefiets.
Eigenlijk moet iedereen gewoon de schoenen dragen die hij/zij wil!
Persoonlijk maak ik me er niet druk om wat andere wel of niet van m'n schoenen vinden:)
Cubeman:
Ik vetrek zelf over 30 dagen naar IJsland voor een rugzaktrekking in het binnenland.
Ik kan nu al niet meer wachten...
==================================================
Hallo Cubeman,
Vandaar je nerveusiteit, irritatie en taalgebruik!
Cubeman schreef:Schorpioen schreef:Cubeman schreef:
================================================
Cubeman:
Ik vetrek zelf over 30 dagen naar IJsland voor een rugzaktrekking in het binnenland.
Ik kan nu al niet meer wachten...
==================================================
Hallo Cubeman,
Vandaar je nerveusiteit, irritatie en taalgebruik!
Hallo Schorpioen,
Fietsen in Libanon geen idee voor jou? Of anders de Gazastrook?
Correct me iff I'm wrong:)
Dat steekt er geloof ik niet achter, maar als iemand dat zo ervaart bij deze mijn excuus....Wil schreef:Cubeman schreef:Schorpioen schreef:
Iedereen die het nodig acht toch af te wijken van deze richtlijnen zal worden verwijderd. Dit topic gaat bij deze op slot.Het forum van De Wereldfietser staat open voor alle fietsreizigers. De Wereldfietser behoudt zich echter het recht voor om berichten die kwetsend, discriminerend, indruisen tegen de Nederlandse wet, of niets met fiets- en/of reis-thema's te maken hebben, zonder opgaaf van reden te verwijderen.