Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stuurtas bij Hema - Forum Wereldfietser

Stuurtas bij Hema

Ik zag vandaag bij de Hema Wageningen een ortlieb-achtige stuurtas, voor €24,95. 21 liter inhoud, waterdicht, binnenkant af te sluiten dmv de ortlieb/vaude rolsluiting waarna er een deksel overheen ging waar je ook nog een kaart in kon steken. Zag er mooi uit, alleen kleur vond ik minder, legerachtig groen. Wel was ie vrij zwaar. De sluiting op stuur was ook à la ortlieb, maar heb ik niet goed bekeken dus kan ik niet precies zeggen.
Of hij/zij ook bij andere Hema's is durf ik niet te zeggen, vond m niet op de site...
Groet,
Maurits

Hi Maurits,
Een week of twee geleden had de Hema aanbiedingen van achter- en voortassen in de kleur legergroen (poep bruin, vond ik het meer...)
Ik denk dus dat hetgeen je gezien hebt een restant is.
Groet, Rena :wink:

Zou heel goed kunnen dan ja... Zag alleen de achter- en voortassen niet meer...
Groet,
Maurits

Wie maakt een test met de poepbruine Hema-tas. Hierbij meet je o.a. waterdichtheid, gewicht en duurzaamheid. Verder kijk je naar de zwakke punten na langdurig gebruik. Met welk systeem bevestig je de tas aan het stuur? Gaat de tas snel van het stuur, bijvoorbeeld bij een dringende sanitaire stop? Is de tas handig in het gebruik?

Is 3 weken in Nederland in augustus lang genoeg? :D :?
Dan wil ik wel... Wie sponsert? :roll: :D
Groet,
Maurits

De HEMA natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!
Een stuurtas van 21 liter?!

Ik heb alleen ervaring met de waterdichte voor- en achtertassen van de HEMA. Deze heb ik nu drie jaar. De mijne zijn overigens mooi rood. En zijn excact hetzelfde als Ortlieb tassen e.d :wink: Vorig jaar heb ik daar drie weken mee gefietst van Amsterdam naar Frankrijk. Drie weken lang met heel wat regen. Na een paar dagen waren de voortassen niet meer waterdicht :!: De achtertassen zijn nog wel waterdicht. Verder zijn ze nog helemaal goed.

bert sitters schreef:De HEMA natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!
Eeh, ja, tuurlijk. :? Zien me aankomen :D
Trouwens, heb een gouden (met donkerblauwe) fiets, zwarte voortassen, blauwe achtertassen en een doorzichtig-oranje zak achterop. Wordt mooie kleurcombi dan :P
Groet,
Maurits