Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [GRA] voor de fotograferende fietser - Forum Wereldfietser

[GRA] voor de fotograferende fietser

Hoi Fietsers,

Jaren lang heb ik bergen dia's geschoten die ondermeer allemaal opgeslagen staan in ongeveer 100 diadozen.
Later heb ik alle dia's gescanned waardoor ik bijna geen dia meer aanraak.

De diadozen (samen met de dia's) staan nu stof te vangen en nemen ruimte in beslag.
Ik weet dat er onder de wereldfietsers heel veel mensen zijn die dia's schieten. Een wellicht zijn er mensen die geïnteresseerd zijn in de diadozen (per doos 100 dia's in sledes van 2 * 50). Diegene die geintesseerd is om de hele boel in een keer bij me op te halen is van harte welkom.

Oh ja, hou ook nog zo'n beetje 10000 diaraampjes over!

Groet,
Marco

update 3-12-2006: Diadozen zijn al weg

Thuis gekomen nog even geteld: het zijn precies 96 dozen met daarin in elke doos 100 raampjes en 2 sledes.
Voor de liefhebber.......

Nog steeds niet weg!!!
Volgende week gooi ik alle sledes weg.
Voor de liefhebber........gratis, voor niets.....

Waah, nu balen dat ik op digitaal ben overgestapt (naja, zo ongeveer)...
Heb gelukkig mijn oude vertrouwde ook nog, maar dia's heb ik nooit gemaakt.
Kom op mensen! Er is vast iemand in de buurt die je er blij mee kan maken!
Groet,
Maurits

Ik wil je materiaal wel hier zetten en bekijken. Zonde om zoiets weg te gooien.
Hoi,
Ik blijf het toch raar vinden om je originelen weg te doen. Ik zou de raampjes dan eerst uit de dozen halen, los in een doos doen (veel kleiner) en ergens diep en droog wegstoppen.
Leon

... of als bericht van de aarde met een satelliet meesturen :wink:

Hoi S0lar,
Wanneer kom je de dozen ophalen? Ik woon in Krimpen aan den IJssel (zie mijn website voor het adres). Hoe eerder hoe beter. Ik heb de ruimte redelijk snel nodig voor andere activiteiten.
Ik zal ze voor je klaarzetten.

Leon,
De originele beelden gaan niet mee.
Wel is het inderdaad zo dat ik heel graag dingen weg gooi :lol: wellicht te graag? Tijd zal het leren....