Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] Dazer - Forum Wereldfietser

[TKG] Dazer

Hoi!

Voor onze komende fietsreis door o.a. Griekenland en een stukje Turkije willen we na veel twijfelen toch een Dazer meenemen.

Ik weet dat de vraag hier regelmatig wordt gesteld maar toch:

Wie o wie heeft voor ons een Dazer te leen of te koop?

Op internet vind ik ze nieuw niet voor minder dan €39,95. Zijn ze ergens goedkoper te vinden (nieuw) of is dat gewoon de prijs?

Alvast bedankt,
Gudrun

Tja,

op het risico dat dit als spam wordt beoordeeld; ik verkoop in mijn winkel de Dogchaser (€ 29,95) die een toon van 20 kHz geeft op een luidheidsniveau van 135 dB(A). Hij is bovendien compacter dan de Dazer en er zit geen vervelend metalen beugeltje aan die je fietsbroekzak kapot maakt :lol:
De dogchaser is ook op ebay te koop voor ca. 15 euro incl verzendkosten :roll:
De tovenaar schreef:De dogchaser is ook op ebay te koop voor ca. 15 euro incl verzendkosten :roll:
===========================================
Huidig bod: US $9,99
(Ongeveer EUR 7,96)

--------------------------------------------------------------------------------

Eindtijd: 6 uur 40 min. (28-jun-06 03:02:50 CEST)
Verzendkosten: Naar Nederland -- US $11,75

USPS Airmail Parcel Post (meer services
=======================================

Lezen kan men leren! :wink:

Wil

Sorry Eric, maar since dit een open forum is wil ik toch graag mijn eigen ervaring delen. Ik heb zelf de Dogchaser ongeveer een jaar geleden gekocht en uitgeprobeerd en kon helaas absoluut geen reactie bespeuren bij elke hond waar ik hem op gebruikt heb, ze bleven gewoon net zo hard blaffen en achter me aan gaan als voor heen. :cry:

Tegenwoordig zeg ik Buddhistische mantra's zoals O mani padme hum, wat wel effect lijkt te hebben. :D

Hoi,

Stijn

Tja,

ik heb de dogchaser wel eens uitgeprobeerd en de hond reageerde wel en had dus voor mij hetzelfde effect als mijn Dazer. Maar het beste midddel vind ik nog altijd een spuit water uit mijn plastic bidon (daarom heb ik naast een alu bidon altijd een plastieke op scherp staan) :lol:

Of nog leuker; koop zo'n hogedruk watergeweer en vul hem met peperwater! (maar ja, ik ben dan ook geen hondenliefhebber of het moeten zeehonden zijn)
Wil schreef:Lezen kan men leren!
21.75 usd = 17 euro, nou ja dus geen 15 maar niet veel meer
(als er niet meer wereldfietsers massaal op dat ding gaan bieden natuurlijk :lol: )

Eric en de Tovenaar, bedankt voor de tips! We gaan er achteraan :wink: