Additionally, paste this code immediately after the opening tag: route luchthaven Sevilla naar centrum - Forum Wereldfietser

route luchthaven Sevilla naar centrum

Ik ben op zoek naar een route om vanaf het vliegveld van Sevilla in het centrum van de stad te komen. Het liefst fietsend, maar met de metro of trein vind ik ook prima. Enig zoekwerk met Google heeft nog niet tot een goed resultaat geleid. Iemand een idee ??

Je moet helaas over de snelweg. Een andere weg vanaf het vliegveld is er niet! Fietsen mag op deze snelweg. Spanje kent twee soorten snelwegen: autopista (met tol) en autovía (zonder tol). De autopista is verboden voor fietsers, op een autovía mag je fietsen, tenzij een verbodsbord aangeeft dat fietsen op deze autovía niet mag!
Vanaf het vliegveld ga het viaduct over de snelweg over en dan de snelweg op. Er zijn brede vluchtstroken. Bij de tweede afslag kun je een ventweg op langs de snelweg. Via de Avenida de Kansas City kom je Sevilla binnen.
Er gaat géén metro en ook géén trein naar de luchthaven.
Heb dit ritje onlangs nog gedaan. Valt best mee!
Zie voor meer informatie over fietsen in Spanje mijn gids FIETSEN IN SPANJE: www.fietswegen.nl