Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Routes voor beginnende vakantiefietser - Forum Wereldfietser

Routes voor beginnende vakantiefietser

:D He En Hallo :D
Ik wil van de zomer nog wat kilometers maken maar ik weet niet goed waar ik als beginner moet beginnen. Ik fiets al jaren op en neer naar mijn werk met veel plezier (20km).Maar nu wil ik deze zomer met de fiets op vakantie. Ik woon in Horst Limburg, ik zou graag richting Belgie willen,Heeft iemand wat tips voor mij en eventueel wat mooie fiets routes.
Alvast iedereen bedankt.

:evil: Gr. Marcel :twisted:

Hoi,

Je hebt in Nederlands-Limburg en in Begie fietsknooppunten. Deze zijn aan elkaar gekoppeld. Kun jezelf leuke routes mee samenstellen. Even proeven: van7-9 juli a.s. is een groepstocht langs brouwerijen van Weert naar Maastricht. Zie elders op dit forum.

Een veelgefietste, prettige en niet al te zware route is de Groene Weg naar de Middellandse Zee. Je komt zeker andere vakantiefietsers tegen en er is een prima beschrijving van. Het is wel een echte natuur-route. Weinig cultuur dus. Het was mijn eerste lange tocht en een prima begin. De route start in Maastricht en er zijn twee varianten door België heen.