Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw venster bij inloggen Wereldfietser Forum, a.u.b. - Forum Wereldfietser

Nieuw venster bij inloggen Wereldfietser Forum, a.u.b.

Zou graag zien dat bij inloggen in dit forum, het venster van De Wereldfietsers ook zichtbaar blijft. m.a.w. dat het Forum wordt geopend in een nieuw venster. Wat vinden jullie van dit idee?

Groetjes,
Sebastian

Is dat goedkoper? (grapje) :D

Je spaart op jaarbasis denk ik toch een € 20.000. :wink:

Nee, my point is: als ik www.wereldfietser.nl bezoek, dan wil ik deze niet verlaten door een link aan te klikken. Mijn motto: meer Wereldfietser en niet minder.

Cheers,
Sebastian

Smaken verschillen, maar ik zal het voorleggen.

Je kunt heen en weer klikken tussen de website van de Wereldfietser en het Wereldfietser Forum. Vanuit de website klikken op "Wereldfietser Forum" en terug door bovenaan het forum te klikken op "Klik hier om terug te gaan naar de frontpage van de Wereldfietser website.".
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar het niet openen van een extra venster. Extra vensters worden over het algemeen geassosieerd met een externe link. Maar nogmaals, ik zal het voorleggen.
"Smaken är som baken", zeggen ze hier in Zweden.

Je hebt gelijk wat betreft extra vensters en de associatie met een externe link. Neemt niet weg dat mijn voorkeur daar toch naar uitgaat.

Bedankt voor het behandelen van mijn wens.

Gegroet,
Sebastian