Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onderwerp: Eerste fietstocht in Marokko – advies over uitrus - Forum Wereldfietser

Onderwerp: Eerste fietstocht in Marokko – advies over uitrus

Ik ben van plan mijn eerste fietstocht in Marokko te maken en wil graag informatie verzamelen over de benodigde uitrusting voor zo’n avontuur.
Mijn route zal verschillende wegen omvatten, inclusief woestijngebieden, en ik ben van plan ongeveer 500 km in 20 dagen af te leggen, met regelmatige stops om te rusten en van de landschappen te genieten.

Ik heb veel vragen:

Wat voor soort fiets is het meest geschikt voor zo’n tocht?

Welke accessoires zijn essentieel voor veiligheid en comfort tijdens het fietsen?

Moet ik speciale uitrusting meenemen voor de woestijn, moeilijke wegen of wisselende weersomstandigheden?

Alle ervaringen, tips en aanbevelingen over de fiets, accessoires, kleding, hydratatie of logistiek zijn welkom!
Ik weet niet of je viewtopic.php?t=39196&hilit=marokko doorgelezen hebt?
En anders naar de lezing van Chris Baars op 22 november bezoeken viewtopic.php?p=480927&hilit=marokko#p480927
Of even de zoekfunctie gebruiken op dit forum (als je dit nog niet gedaan hebt).
Kijk eens op de website/youtube van Wheels to wander. Zij hebben hier enkele jaren geleden gefietst en geven ook veel info over hun uitrusting.

Van Recentere datum is het verslag op Polarsteps van Jacoming around The world.

Misschien kan je daar info vinden over routes.

En ga je zelf een blog bijhouden?
We lezen graag mee!

Gr Anja.