hoe moeilijk is het om een lekke band te verwisselen met een fiets met een Rohloff naaf en een riem? Ik heb altijd een ketting gehad maar wil denk ik overtappen op een fiets met Rohloff naaf en riem. Waar ik me zorgen om maak is als ik een lekke ban krijg, hoe makkelijk is het dan om de wiel eruit te halen en weer terug te zetten? je moet de riem ook weer goed zetten begrijp ik en na spannen?
en wat als de riem knapt en je wilt de reserve riem erop zetten? gaat dat wat makkelijk? Iemand ervaring mee en me kan vertellen hoe makkelijk dat gaat?
Wil graag overstappen maar maak me hier toch wat zorgen over. Al helemaal als de Rohloff elektrisch geschakeld is, dan komt er nog meer bij kijken om het wiel eruit te halen.
en wat als de riem knapt en je wilt de reserve riem erop zetten? gaat dat wat makkelijk? Iemand ervaring mee en me kan vertellen hoe makkelijk dat gaat?
Wil graag overstappen maar maak me hier toch wat zorgen over. Al helemaal als de Rohloff elektrisch geschakeld is, dan komt er nog meer bij kijken om het wiel eruit te halen.