Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ook nog positieve ervaringen met de Koga Worldtraveller??? - Forum Wereldfietser

Ook nog positieve ervaringen met de Koga Worldtraveller???

Hebben wereldreizigers ook nog positieve ervaringen met de Koga Worldtraveller??? Of geven de artikelen over deze fiets hier een juiste weergave?
groeten

Volgens mij zijn de overige ervaringen positief. Maar Koga heeft zeker problemen met dat model gehad.
Neemt niet weg dat het een goed merk is en zeker een goed model. Als je het geld hebt, is het zeker een goede optie.

Ik heb op mijn Worldtraveller iets meer dan 15.000 km gefietst. Ik heb er van tevoren al veel aan vervangen. Mijn keramische velg scheurde ook. Dat schijnt tegenwoordig verbeterd te zijn. Mijn stuur kraakt sinds een paar maanden. Dat is niet gevaarlijk. Dit komt omdat ik in de bergen altijd veel kracht op het stuur zet.

Hij rolt erg licht. Wat wil je hij is met XT afgemonteerd. Drie maal draaiende onderdelen die net ietsje lichter lopen merk je echt! Koga is het beste fabrieksmerk dat er is. Mijn Koga randonneur van 15 jaar oud doet het ook nog altijd goed. Voor het geld kun je echter overwegen een Snel (of Vittorio) aan te schaffen, Dan kun je precies specificeren wat je wilt. Het voordeel van een Koga is dat hij wel zijn waarde behoudt. Wil je hem kwijt dan kun je er nog een aardig bedrag voor vangen.

Eric Schuijt