Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kiox 300 + extra gsm vertikaal op stuur - Forum Wereldfietser

Kiox 300 + extra gsm vertikaal op stuur

Wie heeft ervaring met de Kiox 300 en ook nog extra een daarvoor geplaatste gsm VERTIKAAL.
(dus niet horizontaal) bv voor Komoot.
Zowel de kiox300 als de vertikaal geplaatste gsm zijn met elkaar verbonden dmv van een kabeltje en worden dus beiden opgeladen!
De kabel gaat eerst naar een "extra plaatje" oner de gsm (niet van bosch) en daarna naar de Kiox.
Voordeel is Komoot is vertikaal te gebruiken en beiden worden opgeladen zodat je gsm niet leeg loopt.
Wie o Wie geeft advies
Groetjes Peter
Als ik de afbeeldingen op internet zo bekijk zou je ze prima naast elkaar kunnen monteren, tenzij dat bij jouw stuur niet gaat, maar genoeg mogelijkheden zo lijkt het. Er zijn teveel GSM-houders om te zeggen wat wel en niet voor jou gaat werken.
Al Googlend op Kiox kwam ik ABS tegen. Het gaat hard met allerlei ontwikkelingen. Digitaal is alles mogelijk.
Dag,

Er zijn heel veel steuntje die je kunt gebruiken om je telefoon vast te klemmen op het stuur.

Ik heb een goedkoop steuntje voor mijn telefoon naast de kiox. Misschien ooit een professionele steun.

Ik gebruik een powerbank op een frametasje voor de stroom. Hoe haal jij die weg van de fietsaccu?
Voordeel is dat alles met elkaar is verbonden en dat het battery pack niet meer nodig is.
Maar ik zoek nog iemand die het zo in de praktijk gebruikt.