Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GRATIS Schwalbe Aerothan binnenbanden bij Saint Christopher - Forum Wereldfietser

GRATIS Schwalbe Aerothan binnenbanden bij Saint Christopher

Ik heb nog een partijtje lichtgewicht Aerothan binnenbanden waar ik graag vanaf wil.

Nu kan ik ze in de uitverkoop doen, maar ook gewoon rigoureus opruimen door ze weg te gooien. Dat doe ik liever niet, dus geef ik ze nu gratis weg. OP = OP.

Ik heb de volgende maten:
  • 28" - 37 tot 50 mm.
  • 27,5" - 62 tot 75 mm
  • 29" - 62 tot 75 mm
Ik vind ze in de praktijk een beetje tegenvallen, maar het zijn ideale, lichtgewicht reservebandjes.

GRATIS op te halen in de winkel in Gorssel. Let op: slechts 2 banden per persoon!
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik reserveer niet. Gewoon langskomen.

Bijlagen

Het zijn ideale lichtgewicht reservebandjes, maar wat maakt dat ze in de praktijk tegenvallen?
Een groot deel moet je regelmatig bijpompen. Soms om de week.

Ze zijn lastig te plakken, het lek is héél lastig te vinden en ze zijn moeilijk te wisselen als ze eenmaal opgepompt zijn geweest.

De Aerothan was bedoeld om de eigenschappen van tubeless banden te benaderen, maar tubeless banden bieden veel meer voordelen. De Aerothan is wel een lekker licht reservebandje voor wanneer je tubeless band een te groot lek heeft opgelopen.
.. moet je wel eerst al die smurrie er onderweg uit halen. Ook niet ideaal dus.