Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Complete fietsset af te halen - Forum Wereldfietser

Complete fietsset af te halen

Wegens beeindiging lange afstanden fietsen gratis af te halen een complete fietsset bestaande uit:
2 voortassen Ortlieb, 2 achtertassen Ortlieb, lichtgewicht eenpersoons tentje (Alpi), lichtgewicht stoeltje, self inflating matrasje met losse waterdichte hoes, slaapzak met losse waterdichte hoes, opblaasbaar kussentje, brander met extra gasflesje, pannenset etc.
Indien interesse graag contact voor eind September 2025 I.v.m. overwintering in Portugal vanaf begin Oktober 2025.
Hoi Dribbeltje,
Ik wil de Ortlieb achtertassen, de slaapzak en opblaasbaar kussentje graag van je overnemen.
Heb een PBtje gestuurd.
Groet, Jan
Hallo Jan,
Bedankt voor je reactie maar ik ik wil alles in één keer kwijt, dus je bent welkom maar dan alles meenemen graag!
Groet!
In welke regio woont Dribbel?
Beste gios,
Dribbeltje woont in de Achterhoek!
Groet!
Hallo Dribbeltje,

Heel graag zou ik de set komen ophalen.
Heb eerder vandaag een persoonlijk bericht gestuurd.

Groet!!
Hoi stoel,
Ik ben een echte digibeet dus die PB heb ik niet gezien! Morgen of zondag om 14.00 uur ben je welkom op het parkeerterrein van Nettorama in Ruurlo, Leeuwerikstraat 2! Als je even zegt waar ik op moet letten, kom ik naar je toe!
Groet!
Dribbeltje schreef:
wo 27 aug, 2025 11:16
Hallo Jan,
Bedankt voor je reactie maar ik ik wil alles in één keer kwijt, dus je bent welkom maar dan alles meenemen graag!
Groet!
Dat gaat deze week niet lukken, we zitten in zuid-frankrijk.
Maar ik zie dat ‘stoel’ ook interesse heeft.
Mocht dat niet doorgaan, houd ik me aanbevolen voor de hele set. Ritje achterhoek heb ik er wel voor over :)
Groet, Jan
kristiano schreef:
do 28 aug, 2025 16:30
Dus bij deze wil ik Dribbeltje bedanken ook al heb ik zelfs niets gekregen behalve eerbied en sympathie voor de gulle schenker.
Daar sluit ik mij graag bij aan.