Hi
Plots zag ik dat de indicator voor de voorste 3 versnellingen na het terug schakelen van 3de naar 2de voorbij de 2 sprong meer richting de 1.
Via chatgpt
Dit gekregen dat ik het beschermkapje er moest af doen en dan het grote witte onderdeel dat over de moer zit tegenwijzerzins moest verdraaien. Dit ging niet maar kon jet er wel afhalen en terug plaatsen. Dit een paar keer gedaan en de versnellingen op en afgeschakeld en na een paar keer zag ik dat bij het terugschakelen van 3de naar 2de de indicator terug goed stond.
Maar wat is nu de correcte werkwijze?
Plots zag ik dat de indicator voor de voorste 3 versnellingen na het terug schakelen van 3de naar 2de voorbij de 2 sprong meer richting de 1.
Via chatgpt
Dit gekregen dat ik het beschermkapje er moest af doen en dan het grote witte onderdeel dat over de moer zit tegenwijzerzins moest verdraaien. Dit ging niet maar kon jet er wel afhalen en terug plaatsen. Dit een paar keer gedaan en de versnellingen op en afgeschakeld en na een paar keer zag ik dat bij het terugschakelen van 3de naar 2de de indicator terug goed stond.
Maar wat is nu de correcte werkwijze?