Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Postvak in is vol :) - Forum Wereldfietser

Postvak in is vol :)

Ik krijg een notificatie dat ik een PB heb ontvangen. Helaas krijg ik deze niet te zien in mijn inbox, omdat deze blijkbaar 1233% vol is. Als ik de boodschap goed begrijp is de limiet tegenwoordig maar liefst 3 stuks...

Lijkt me een recent geïntroduceerd bugje, want dit was de laatste keer dat ik mijn inbox opende niet het geval...

Afbeelding
De mijne is ook vol.
IMG_4847.jpeg
Hier hetzelfde probleem ...
Het maximum aantal berichten stond op 3, vermoedelijk een onbedoeld nevenverschijnsel van de onlangs uitgevoerde update. Ik heb geen idee wat het oorspronkelijke maximum was, heb hem voorlopig even op 200 gezet.
Laat even weten of dit hoog genoeg is gezien het aantal berichten dat je nu in je Postvak in hebt.
Wel meteen een mooi moment om die postbak op te schonen, veel wat er bij mij wegkon in ieder geval.
PeterVanRijn schreef:
di 08 jul, 2025 11:48
Het maximum aantal berichten stond op 3, vermoedelijk een onbedoeld nevenverschijnsel van de onlangs uitgevoerde update. Ik heb geen idee wat het oorspronkelijke maximum was, heb hem voorlopig even op 200 gezet.
Laat even weten of dit hoog genoeg is gezien het aantal berichten dat je nu in je Postvak in hebt.
Yes, hier is het opgelost iig...