Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen Zuid Engeland - Forum Wereldfietser

Fietsen Zuid Engeland

Hallo,

Eind juli/augustus ga ik door Engeland fietsen. Tentje mee, bij Duinkerken met de ferry naar Dover en fietsen maar!
Een dag of 10, wat langer kan ook. Afstanden maken mij niet uit, ik kan het heel lang volhouden, heb een uitstekende conditie, maar kortere afstanden zijn ook prima. Ik ben een vrouw van 59 jaar, ga nog lang niet met pensioen en trek er graag op uit met de fiets, alleen of met een maatje, net hoe het uitkomt. Wie weet wil er een gezellig iemand mee, niet te fanatiek en vooral met veel humor! Liefst een reactie via een privé bericht.
Sportieve groet, Mariëtte
Hi Mariëtte,

Wat mijbetreft leuk om even kennis te maken.
Ik wil eind juli/begin augustus dit jaar ook weer gaan fietsen. Mijn partner kan en wil ook niet mee.

Ik ben een actieve man van 60 jaar. Ik werk nog steeds fulltime, maar ben ook begonnen meer tijd vrij te maken voor sportief avontuur (wandelen in de bergen of fietsen). In 2023 ben ik alleen naar Santiago de Compostela gefietst (pelgrimsroute vanuit Vézelay - 1900 km) en in 2024 naar Praag (1200km). Ook dit jaar wil ik dus weer een mooie tocht van een aantal weken gaan maken. Om van het gevoel van vrijheid dat fietsen en bewegen je geeft te genieten.

Ik fiets op 'n Idworx Easy Rohler. Geen e-bike! Tijdens de tochten die ik gemaakt heb waren mijn overnachtingen in hostels, kloosters, B&Bs of bij Vrienden van de Fiets. Kamperen tijdens een fietstocht heb ik nog niet gedaan, maar is een overweging om meer flexibel te zijn. Ik ben inmiddels begonnen spullen aan te schaffen (of te regelen) 😉.
Afstanden circa 70/100 km per dag, afhankelijk van de weersomstandigheden en hoogtemeters.
Voor mij gaat het om het gevoel van vrijheid en het onderweg zijn op de fiets. Samen de passie delen, de pauzes, de mooie momenten en de stilte!

Even wat afspreken? Als je dat wil, stuur me een persoonlijk bericht.

Paul
Hoi Paul, ik heb je een pb gestuurd maar krijg'm niet verzonden.
Misschien heb jij meer succes. Leuk om kennis te maken, een keer bellen?
Groet, Mariëtte
uote=PaulusFiets post_id=476308 time=1749301715 user_id=23027]
Hi Mariëtte,

Wat mijbetreft leuk om even kennis te maken.
Ik wil eind juli/begin augustus dit jaar ook weer gaan fietsen. Mijn partner kan en wil ook niet mee.

Ik ben een actieve man van 60 jaar. Ik werk nog steeds fulltime, maar ben ook begonnen meer tijd vrij te maken voor sportief avontuur (wandelen in de bergen of fietsen). In 2023 ben ik alleen naar Santiago de Compostela gefietst (pelgrimsroute vanuit Vézelay - 1900 km) en in 2024 naar Praag (1200km). Ook dit jaar wil ik dus weer een mooie tocht van een aantal weken gaan maken. Om van het gevoel van vrijheid dat fietsen en bewegen je geeft te genieten.

Ik fiets op 'n Idworx Easy Rohler. Geen e-bike! Tijdens de tochten die ik gemaakt heb waren mijn overnachtingen in hostels, kloosters, B&Bs of bij Vrienden van de Fiets. Kamperen tijdens een fietstocht heb ik nog niet gedaan, maar is een overweging om meer flexibel te zijn. Ik ben inmiddels begonnen spullen aan te schaffen (of te regelen) 😉.
Afstanden circa 70/100 km per dag, afhankelijk van de weersomstandigheden en hoogtemeters.
Voor mij gaat het om het gevoel van vrijheid en het onderweg zijn op de fiets. Samen de passie delen, de pauzes, de mooie momenten en de stilte!

Even wat afspreken? Als je dat wil, stuur me een persoonlijk bericht.

Paul
[/quote]
Hi Mariëtte,
Dank voor reactie. Ik krijg Persoonlijk Bericht ook niet verzonden.
Kijken of email wel gaat lukken.
Paul@jewiltgeenspam.nl
let even op: een persoonlijk bericht blijft in de map "postvak uit" staan, totdat de ontvanger het bericht heeft geopend.
en het vermelden van e mail adres in bericht wordt afgeraden ivm mogelijke spam die je dan kan ontvangen.