Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga Traveller Lady 53 cm - Forum Wereldfietser

Koga Traveller Lady 53 cm

Te koop
Een prachtige Koga Traveller mixed frame 53 cm
LET OP: deze fiets is volledig nieuw opgebouwd. Ikzelf ben mechaniker bij een wielerclub en bouw complete fietsen op en onderhoud race, MTB en trekkingfietsen.
De fiets is uitgerust met:
- frame aluminium en stabiel genoeg voor veel bagage. Frame is uit 2013 en 53 cm ( geschikt voor personen tussen 160 en 178 cm
- Vering in de stuurbuis voor meer comfort bij het rijden over hobbelig terrein !
- volledig Shimano Deore LX groep incl naven ( voornaam met dynamo ) 3 x 10 versnellingen
- alle nieuwe binnen- en buitenkabels.
- nieuw BSA lager in de trap-as
- V-brake remmen met dosering en nieuwe remblokken
- sterke wielen en continental contact banden met bijna nieuw profiel.
- achter- en voordrager ( Tubus) geschikt voor ortliebtassen etc.
- voor en achterverlichting
- pletscher standaard

De fiets is volledig afgesteld en direct klaar voor vakantie- avonturen.

Vraagprijs € 450,00

Foto s zijn bijgesloten.
Voor meer info of het maken van een afspraak voor een proefrit stuur een PB .
Vriendelijke groet
Ton Roelofs Zutphen

Bijlagen

Op de foto's lijkt de achterband vol scheuren te zitten... ik wil natuurlijk niet je harde werk afkraken maar het lijkt me wel een belangrijk iets.
De tubus achterdrager is ook verdwenen. En vervangen voor een niet zo heel stevig uitziende ander exemplaar.

Verder ziet hij er netjes uit.
Volledige LX groep is het ook niet.

Derri’s lijkt meer m5100, crankset lijkt meer t551. Op zich prima natuurlijk.. Remmen, shifters, remgrepen, achternaaf, kun je niet zien op de foto’s.

Mooie fiets hoor zeker voor dat geld maar een verhaal wat rammelt helpt niet. Desondanks succes met de verkoop.
Wij willen graag de fiets een keertje proberen, alleen lukt het mij niet om een PB te sturen :roll: