Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rohloff krans - Forum Wereldfietser

Rohloff krans

Weet iemand een adres waar ze nog een Rohloff krans/tandwiel met schroefdraad verkopen, 16 of 17 tands? Bij voorbaat dank voor de info!

Jos de Haan
Als ze er al zijn, en ik heb ook zitten zoeken (en niks gevonden) dan is dat bij Rohloff in Wijchen, (www.rohloff.nl) het beste mail of bel je Hans van Vugt even al zal die nu misschien wel op de SPEZI in Duitsland zijn.
En anders ombouwen naar een splined carrier, moeilijk is het niet. Je moet er wel weer het gereedschap voor hebben.
[urlhttps://www.sjscycles.co.uk/sprockets/thorn-spr ... t/?geoc=NL][/url]
Misschien is dit merk ook elders te krijgen.
Als je een 13-tands tandwiel achter hebt heb je pech en 40 pond ex transport en Douane kosten is wel aan de prijs. Op de site van Jtek staan ze ook niet vermeld, dus mogelijk dat de fa. Rohloff boos is geworden en dit nog oude voorraad is.
Ik moet nog wel een netjes 16 tands met schroefdraad hebben liggen, we fietsen nu met 17 achter.
Kan morgen even kijken.
Dank voor de reacties, ik heb een mail naar Elan (rohloff.nl) gestuurd, import uit GB lijkt me idd omslachtig en prijzig, maar ik sluit dit niet uit en ik ben geïnteresseerd in de 'nette' optie van DaVinci. Ik heb een nieuwe KMC-E1 ketting op de fiets gezet en ik dacht nog een kransje te hebben liggen die aan één zijde ongebruikt was, maar dit bleek niet het geval, de krans die er nu op zit kraakt dat het een lieve lust is en deze wil ik zo snel mogelijk vervangen, tot die tijd gebruik ik een andere fiets.