Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Balkanroute Benjaminse - Forum Wereldfietser

Balkanroute Benjaminse

Ik ben een route aan het plannen in Komoot over de Balkan. Had eerder zelf een route ingevoerd maar wil nu graag de Balkanroute van Benjaminse in zijn geheel invoeren. Ik ben nu elke etappe opnieuw aan het invoeren en op de eerder ingevoerde route aan het leggen. Dit moet eenvoudiger kunnen. Kan iemand mij helpen aan een totaalgpx van deze route zodat het inderdaad eenvoudiger wordt om deze in te voeren in Komoot? Alvast dank voor jullie hulp!
Kun je de gpx niet downloaden als je de gids koopt? Paul moet ook eten en zorgt als er geld binnenkomt ook weer voor nieuwe routes. (en even de vraag aan een suggestiemachine stellen had je al snel naar de juiste pagina gestuurd (met track))
Hoi Peter, dank voor de reactie. we hebben het boekje gekocht maar de gpx zijn losse bestanden voor elke etappe.
Ik gebruik in dat geval altijd https://www.gpsvisualizer.com/ om gps-bestanden samen te voegen. werkt prima.

Alternatief is gebruik maken van brouter.de ipv komoot; daar kan je WEL meerdere gpx-bestanden importeren en tonen. Werkt uitstekend imo :D
Je kan ook een paar fietsenwinkels bellen in de week voor je vlucht, dat deden wij in Verona. We kre gen voor € 20 twee nieuwe dozen bij Chesini, samen met 2 rollen (Chesini)tape en zoveel schuimrubberen bescherming voor alle buizen als we wilden. Ze boden terplekke aan dat we hun werkplaats mochten gebruiken of -toen we zeiden dat we nog een paar dagen door Verona wilden fietsen- dat we altijd konden langskomen als we iets niet los kregen.

De jongeman daar was terecht erg trots op zijn fietsen, we hebben wel een uur gepraat over trapassen met schroefdraad, fillet brazing, stalen frames en hij liet een paar custom gespoten frames zien, dus ook nog een leuke herinnering er bij.