Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht met Pasen en/of Pinksteren - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht met Pasen en/of Pinksteren

Hallo,

Iemand interesse in een lusje fietsen met Pasen en of Pinksteren dan hoor ik het graag.
Of heeft iemand al wat in de planning dan sluit ik mij graag aan.

gr. Robert
Waarom maak je voor Pinksteren niet zelf een route en zet die (eventueel via de Wereldfietser) op het forum.
Kies een startpunt in de buurt van een station en een vertrektjd waardoor het mogelijk is per trein aan te reizen. Zet een route uit van zeg 3x 75 km = 225km. Kijk of je iedere dag in de buurt van je eindpunt een camping kunt vinden die nog ruimte heeft met Pinksteren. Zet je tocht op het Forum en hoe deelnemers zich kunnen aanmelden. Zorg dat je tijdig je reservering bij de camping definitief maakt en klaar is kees.
Ik ben totaal verbaasd over je reactie Bert.
Volgens mij heb ik al een antwoord gegeven in de rubriek overige activiteiten.
Het is ondertussen 2 weken later en heb totaal geen reactie gekregen van de Wereldfietser.
Dat ook deze reacties niet wordt opgevallen zegt genoeg over de aanwezigheid van de leden op het forum of het wordt gewoon compleet genegeerd.
Marketing gerichte berichten worden er wel geplaatst dus zal er toch aanwezigheid moeten zijn.
Vandaar dat ik maar een individuele oproep plaats of er iemand belangstelling heeft.

gr. Robert
Zoals hier als eerder doe je geen concreet voorstel, dat is voor veel potentiele geinteresseerden te vaag.
Hoezo doe ik geen voorstel.
12 dagen geleden heb ik deze mail gestuurd naar fietstochten@wereldfietser.nl

Hallo,

Eventueel zit ik te denken om een tocht met Pinksteren te organiseren.
Om me niet gelijk in veel werk te storten had ik een animo oproep geplaatst.
Helaas is dat zelfs niet mogelijk op het facebook platform van de wereldfietser.
Vandaar ook mijn vraag welke weg ik nu moet gaan fietsen om deze tocht onder aandacht te brengen.

Als ik in ieder geval maar een antwoord krijg op deze vraag kan ik mij gaan richten op een officiële/concrete plaatsing.
Maar het antwoord komt maar niet.
Zelfs niet nu er een aantal berichten worden geplaatst over dit onderwerp .
Er is blijkbaar geen aanwezigheid op dit forum van een bestuurslid want er komt gewoon geen reactie.
Ondertussen ga ik lekker mijn eigen ding doen met Pinksteren en zie wel wanneer er een keer actie wordt ondernomen.

gr. Robert