Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Midden Brabant 29 maart 11:00 vanaf station Tilburg - Forum Wereldfietser

Rondje Midden Brabant 29 maart 11:00 vanaf station Tilburg

Zaterdag 29 maart is er weer een rondje Midden-Brabant. Vertrek om 11:00 uur aan de zuidkant van station Tilburg voor een rondje van ca 50 km richting het zuiden. Laat hier even weten of je mee gaat. Route-informatie volgt.
Ik ben erbij. Leuk!
Ook ik ben erbij!
Uit betrouwbare bron vernomen: het wordt een 'old-skool knooppuntenroute, richting Oisterwijk, Moergestel, Biest Houtakker, Diessen, Esbeek (appelflappen) vervolgens via Hilvarenbeek, Goirle en Riel naar Tilburg: een combinatie van bos, hei, boerenlandschap 😃
Leuk iniatief. Ik heb begrepen dat er rustig gefietst wordt (totale afstand zo'n 50 km) en dat er halverwege een appelflappen-pauze is. Klopt dat? Dan wil ik me graag opgeven
Leuk dat je erbij bent, Theo! Er is zeker nog plekje voor je in het peloton.

Wat betreft de appelflappen. Die zijn er inderdaad, mits je ze zelf koopt 😄.
En hier is de route:
vertrek om 11 uur aan de noordzijde van Tilburg Centraal voor een rondje van 50 km. Aanmelden kan nog, als je wilt dat we op je wachten svp je mobiele nummer in een privebericht.
Hallo Bert,
Ik wil deze uitdaging wel eens een keer aangaan.
Ik ben om 11:00 op het Burg. Stekelenburgplein.
Mvg Jan
Hey Zodiac,
Leuk dat je erbij bent. We gaan er zeker geen uitdaging van maken: maar vooral relaxed, bijkletsend fietsen. Wel mooi dat je de exacte locatie doorgeeft (Station Tilburg Centrum, noordzijde is nog best breed). Burgemeester Stekelenplein is hiermee het verzamelpunt . Ik ben te herkennen als: een bejaarde op een grijze gravelbike met een rood Ortlieb-tasje op de drager en een paars mutsje op zijn hoofd
een bejaarde op een grijze gravelbike
:lol: :lol: :lol:
Ha Bert,
Ik kreeg dit wat vreemde mailtje:
"Hoi ik ben Toos, ik heb ooit samen met Bart, Joost en Theo een rondje Tilburg gefietst. Wat een leuke jongens! Mag ik morgen weer mee?
Bert: ik heb maar: ja gezegd. Hopenlijk is dit okay.