Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onderzoek van mijn dochter naar duurzaam toerisme - Forum Wereldfietser

Onderzoek van mijn dochter naar duurzaam toerisme

Mijn dochter studeert op dit moment in Maastricht/Rome en is bezig met haar afstudeer thesis. Voor haar onderzoek heeft ze zo veel mogelijk mensen nodig die 5 a 10 minuten de tijd hebben om een vragenlijst in te vullen. Omdat het een internationale studie is, is de vragenlijst in het engels.

https://maastrichtuniversity.eu.qualtri ... rOlUYahaGa

Het heeft betrekking op hoe de toerist denkt en dacht over duurzaam toerisme. En omdat ik denk dat veel fietsers hier wel over na denken zou het echt super zijn als er forum leden zijn die de vragenlijst in willen vullen.

Namens mij en mijn dochter alvast bedankt.
Vragenlijst ingevuld. Altijd bereid een bijdrage aan de wetenschap te leveren.

Als fietser met een tent achterop vallen mij twee dingen op aan de vragenlijst.
1. Bij accomodaties lijkt het vooral te gaan over hotels en restaurants.
2. Nergens werd mij gevraagd met welk vervoersmiddel ik reis.

Tot slot een tip: verzorg op een of andere manier een terugkoppeling van je resultaten/conclusies aan de deelnemers en geef in de inleiding aan hoe je dat gaat doen. Ik ben daar wel benieuwd naar.

Wens je dochter veel succes met het afronden van haar studie.
Het is alleen voor mensen die het afgelopen jaar op vakantie zijn geweest. :shock:
Tuurlijk doe ik Marc
Ik heb de vragenlijst ingevuld. Het lijkt me overigens wel lastig om de data te interpreteren. Ben ik op mijn refurbished stalen ros naar België gefietst of eerste klas naar Bali gevlogen?

Als ik naar Bali vlieg en daar in een luxury eco-hotel in harmonie met de natuur ga zitten wezen, lijk ik het best wel goed te doen.
Zeker als ik daar wat integreer met de lokale community en haar steun met de aanschaf van wat souvenirs gemaakt van zo'n mooie lokale houtsoort.

Afbeelding
Ben eraan begonnen, maar ik zie alsmaar hotelovernachtingen, waar ik nooit kom. Dan maar afgekapt.