Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vliegticket Transavia 6 juni Rome - Rotterdam met fiets - Forum Wereldfietser

Vliegticket Transavia 6 juni Rome - Rotterdam met fiets

Beste mensen,

Kan ik iemand blij maken met een vliegticket van Transavia op vrijdag 6 juni vanuit Rome naar Rotterdam met fiets en ruimbagage?

Groet, Hetty
Misschien is het wel handig de voorwaarden van Transavia over het overdragen van een ticket te weten als je geïnteresseerd bent:

Wil je een vliegticket op een andere naam zetten? Ook dan betaal je €50 wijzigingskosten per enkele reis, plus het verschil in ticketprijs. Boek je het vliegticket om naar een ander persoon, dan blijven alle bijgeboekte producten en services, zoals ruimbagage en een stoelreservering, gewoon geldig

(bron)
Ga je nu niet meer naar Rome fietsen of op een andere manier terug?
windinderugfietser schreef:
ma 10 feb, 2025 14:01
Ga je nu niet meer naar Rome fietsen of op een andere manier terug?
Heb je een PB gestuurd.
hmom schreef:
ma 10 feb, 2025 09:27
Beste mensen,

Kan ik iemand blij maken met een vliegticket van Transavia op donderdag 5 juni vanuit Rome naar Rotterdam met fiets en ruimbagage?

Groet, Hetty
Flix schreef:
ma 10 feb, 2025 12:36
Misschien is het wel handig de voorwaarden van Transavia over het overdragen van een ticket te weten als je geïnteresseerd bent:

Wil je een vliegticket op een andere naam zetten? Ook dan betaal je €50 wijzigingskosten per enkele reis, plus het verschil in ticketprijs. Boek je het vliegticket om naar een ander persoon, dan blijven alle bijgeboekte producten en services, zoals ruimbagage en een stoelreservering, gewoon geldig

(bron)
Beste Flix,

Omdat ik een Plus pakket heb geldt het volgende volgens de website van Transavia:

Je kunt ook tot 2 uur voor vertrek ook je passagiersgegevens wijzigen. Je mag één gratis wijziging per passagier uitvoeren: voornaam, achternaam of geboortedatum. Om meer dan één wijziging uit te voeren, betaal je € 50 wijzigingskosten per persoon, per enkele reis plus een mogelijk verschil in ticketprijs.
Voor een andere persoon moet je 3 zaken wijzigen: voornaam, achternaam én geboortedatum. Ergo: kosten 50 euro en het verschil.
Overdracht onder tweelingen is dus gratis.