Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verwarmde ANWB-handschoenen, maat XXL. - Forum Wereldfietser

Verwarmde ANWB-handschoenen, maat XXL.

Voordat ze Marktplaats op gaan, mocht iemand hier belangstelling hebben:

Deze handschoenen twee maanden geleden gekocht bij de ANWB voor 109 euro, bij aankoop nogal getwijfeld tussen de uitvoering als vingerhandschoenen en als wanten. Omdat ze boven verwachting bevielen wat later besloten om de wanten ook aan te schaffen, met het idee dat die nóg wat warmer zouden zitten. Blijkt eigenlijk geen verschil te maken, maar omdat de vingers in de wanten aan het stuur net iets meer bewegingsvrijheid hebben, besloten om deze te houden, en de vingerhandschoenen te koop aan te bieden.

Set bestaat naast de handschoenen uit twee lithium accu’s, en het laadapparaatje. Die laatste moet worden aangesloten op een usb-blokje van een telefoon o.i.d. (zowel usb-A als usb-C mogelijk). De handschoenen hebben vier verwarmingsstanden, drie die variëren in mate van verwarmen, de vierde is een “vijf minuten boost-stand” om op te warmen bij het begin van de rit. Verwarmingsduur afhankelijk van de stand van 2 tot 8 uren (volgens opgave).

Prijs 70 euro, ik zit in omgeving Nijmegen, bij voorkeur afhalen. Levering met de accu’s en het laadapparaatje die bij de wanten zaten, deze zitten nog gesealed in de verpakking, en zijn dus helemaal nieuw.
En de maat van de handschoenen?
Sorry, vergeten te vermelden: XXL (ik zet het er even bij).
Ik zie veel handschoenen bij de anwb maar nergens in de maat xxl.
Aangezien ik erg grote handen heb is het zeer moeilijk iets te vinden.
Enigste die bij de bever past waren de Hestra wanten in maat 12 voor 150 euro.
Mijn voorkeur gaat wel uit naar Goretex vanwege de waterdichtheid.
Die van jou zijn dus xxl? want ik zie ze niet bij de ANWB.
Waarschijnlijk komt dat doordat de originele aanbieding in november was: toen ik de handschoenen kocht hadden ze net in het ANWB-blad gestaan, en in de winkel lagen toen zowel de handschoenen als de wanten in alle maten in ruime aantallen in het schap.

Toen ik een paar weken terug weer ging kijken (dus, voor de wanten) waren ze in de opruiming, maar lagen er (uiteraard) alleen nog maar een klein aantal, en alleen in de minder courante maten, in het schap, gelukkig lag er nog een stel wanten in xxl. De handschoenen uit mijn advertentie zijn ook die maat.
Handschoenen zijn verkocht.