Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsreis naar Afrika via Spanje/Portugal ( zomer 2025) - Forum Wereldfietser

Fietsreis naar Afrika via Spanje/Portugal ( zomer 2025)

Hallo ,
Ik zoek een fietster / reisgenote voor een fietstocht naar Afrika via zuid Spanje /Portugal.
Vertrekperiode in de zomer rond juli/augustus
Vanaf Nederland met de fiets , onderweg kamperen of goedkoop hotel /B&B , onderweg genieten van avontuur , cultuur , bezienswaardigheden....
Ik fiets normaal tempo , 4 tot 8 uur per dag , dat verschilt per dag .
Ikzelf ben 38 ( m ) , woonachtig omgeving utrecht
Voor meer vragen , reacties of ideeen kan je me emailen op :

ventiel2022@outlook.com

Groeten Ven.
Goedenavond , ik lees net over je plannen vanuit Nederland via Spanje / Portugal naar Afrika. In je bericht spreek je over planning vertrek juli / augustus. Is die planning nog aktueel ? Ik ben sportieve man van 64 jaar en zeker fit genoeg om dagelijks 6-7 uur te fietsen. Overnachten in eigen tentje speekt mij zeer aan. Eenvoudige B&B is natuurlijk ook een optie. Op gebied van fietstochten heb ik beperkt ervaring in eigen land en duitsland. Heb me voorgenomen met mijn eigen lichtgewicht gazelle tourfiets + tentje als volgende stap een nieuwe uitdaging aan te gaan. Kan ook goed zijn dat ik spanje/portugal als eindbestemming van de fietstocht beschouw.

Zie jij aanknopingspunten om met elkaar hierover verder te praten ?

Groetjes, Chris Goedhart