Additionally, paste this code immediately after the opening tag: spd sandalen - Forum Wereldfietser

spd sandalen

Hallo,

ik ben op zoek naar fietssandalen die passen op spd-pedalen. De enige fietssandelen waarover ik tot nu toe info vond, zijn die van Shimano. Bestaan er ook nog van andere merken dan Shimano? Waar te vinden? Ervaringen?

Groetjes,

Tineke en Bono

Afgelopen week was ik in de winkel waar de verkoper mij wist te vertellen dat er binnenkort een nieuw type Shimano sandaal uitkwam. in plaats van twee klitteband bevestigingen zou deze er drie krijgen, wat volgens hem door veel mensen was aangedragen als mogelijke verbetering.

Dit is weliswaar geen antwoord op je vraag, maar wel iets om rekening mee te houden.

Er is dit jaar net een nieuw Shimano SPD-sandal uit, met maar liefst zes klittebandjes! Drie aan de linkersandaal en drie aan de rechtersandaal :lol:

Kan je net zo goed een gewone spd schoen kopen. Toch?

Nee hoor Marco, want SPD-sandalen maken het leven veel spannender in de tropen! Misschien wordt je wel gebeten in je grote teen door een slang of gestoken door een schorpioen in je hiel. Dan heb je een mooi verhaal om te vertellen! :lol:

Als je het nog haalt naar huis dan.

Hey

Bedankt voor de info, hè... we zullen 't wel zelf verder uitzoeken zeker?

Tineke en Bono

De Vakantiefietser schreef:Nee hoor Marco, want SPD-sandalen maken het leven veel spannender in de tropen! :lol:
Gewoon je voeten verbranden is al spannend genoeg :oops: