Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsvakantie liefhebbers van 45+ gezocht! - Forum Wereldfietser

Fietsvakantie liefhebbers van 45+ gezocht!

Beste lezer

Ik ben op zoek naar fietsvakantie liefhebbers die mij willen helpen met mijn Bachelorproef. Ik ben een derdejaarsstudent Toerisme die een onderzoek moet verrichten over fietsvakanties. Ik heb hiervoor een aantal 45-plussers nodig die een 7-tal vragen willen beantwoorden. Dit kan prima via e-mail. Dit zou mij enorm helpen met mijn onderzoek! Alvast bedankt. :)

Met vriendelijke groeten
Ronit Narula
Hallo,
voor studenten alles, stuur maar
Beste Ronit,
Stuur mij de vragen ook maar. Ik wil daar wel aan meedoen.

Twee aanvullende overwegingen.

1. Wanneer je medewerking voor je onderzoek vraagt, is het aardig om alvast aan te geven of en hoe je aan de deelnemers je analyse en conclusies terugkoppelt. Bijvoorbeeld hier in het forum.

2. Je kunt je zeven vragen hier ook in het forum stellen. Dan kan een ieder die dat wil er in relatieve openbaarheid op antwoorden. Ik vind de antwoorden van de andere forumleden veel interessanter dan mijn eigen antwoorden.

Veel succes met je studie. Toerisme is een actueel onderwerp.

Groet,
Arnout
Ik wil ook wel meedoen, liefst via dit forum, zodat ik ook de antwoorden van anderen kan lezen, maar als je dat om een of andere reden niet wil, kan het ook via mail. Stuur maar een PB
Hi Ronit, ben 57 en heb vooral in de jaren '80 en '90 hele mooie fietsreizen gemaakt. Reizen waar ik altijd met veel plezier aan terugdenk
Sinds kort weer een soort van 'herintreder' in het fietsreis gebeuren.
Ben gewoon ook heel benieuwd naar beweegredenen en achtergronden van mede-fietsreizigers hier, van jong tot oud.
Doe ik graag hoor, stuur maar door
Prima. Laat maar doorkomen.
Stuur maar een PB.
Stuur maar door.
ik doe mee
Stuur mij ook maar een PB
Ronit_Nar,
+1
test test test
Ronit_Nar schreef:
vr 11 okt, 2024 10:25
Beste lezer