he
wat vinden jullie?
is het nodig om een verzekering te nemen ?
we fietsen van geraardsbergen (belgie) naar girona (spanje)
zoja dewelke liefst een belgische
Een reisverzekering, uitgebreid met dekking voor de fiets, is altijd nuttig voor onverwachten dingen die kunnen gebeuren onderweg, maar ook als je door familie-omstandigheden snel terug naar huis moet. Verzekeringen zijn er niet alleen voor het dekken van de kosten: de hulpcentrales van die verzekeringen kunnen ook snel en adequaat assistentie verlenen als het noodzakelijk is.
Nu kan ik je wel adviezen geven, maar ben natuurlijk net als verreweg de meeste andere lezers van dit forum Nederlander.
Als je meer informatie wenst over Belgische verzekeringen kun dit volgens mij het beste doen via de Vakantiefietser in Belgie: www.vakantiefietser.be
En hoe verder hij ging, des te langer was zijn terugweg. www.fietsrondje.nl
Ik denk dat je http://www.vakantiefietser.be bedoelt Bert. Anders kom je op de site van Eric Schuijt, hier staat overigens ook een fietsverzekering op.
als je je verzekerd, is het wel handig om af en toe een bonnetje van je overnachtingsplek (camping, pension..) te bewaren. Als je niet kunt aantonen dat je onderweg bent, doen sommige verzekeringen nog weleens moeilijk als er iets uitgekeerd moet worden.