Ik heb deze droom bike al eens eerder aangeboden (destijds interesse peiling).
Dit vanwege rugklachten (hernia) ben ik me aan het orienteren op een meer tour georienteerde trekking fiets.
Toen na de vele reacties besloten er nog geen afscheid van te nemen. Intussen tijdje verder en helaas moet ik constateren dat ik de bike niet meer kan gebruiken waar ie voor gemaakt is. Ik ga dus definitief de switch maken naar een meer tour georienteerde fiets.
Daarom gaat mijn geliefde titanium bikepacking machine in de verkoop. Het betreft een top off the line fiets met alleen maar de hoogste high end specs.
Titanium Travers Angus frame specifek met Rohloff dropouts, dat tot 29+ banden / wielen set aan kan
Bij Handgespaakt.NL custom gebouwde wielset met Rohloff naaf en SON 28 boost naaf. Voorzien van de beste DT swiss EX471 velgen en spaken.
Allernieuwste Gates CDX riem en tandwielen (inclusief extra reserve riem) (beide nog geen 1000 km gereden)
Shimano XT remmen
Shimano XT klikpedalen
Travers Prong full carbon vork (Boost naaf)
Speciaal bikepacking stuur voorzien van Brooks stuurlint, de Surly Moloko
Ergon biokurk handvaten
Thomson Elite zadelpen
Specialized zadel
Tubus achterdrager
Son koplamp
Hope zadelpen klem
Ergon verstelbare stuurpen
Erbij krijg je ook nog:
Originele carbon stuur
Originele carbon zadelpen (klem moet vervangen worden)
Eventueel extra erbij de te krijgen in overleg;
Complete set Ortlieb bikepacking tassen (handlebar rol, gravel set achteren, framebag)
Forumslader Pro externe USB lader (de allernieuwste met grote bufferaccu's) voor probleemloze stroom tijdens off grid ritten)
Het het betreft een medium frame maat, zelf ben ik 1.78m
Vaste prijs: 3.999 euro.
Fiets is te bewonderen in de buurt van Sittard, Limburg.
Foto's ter beeldvorming:
https://photos.app.goo.gl/s1Wsegjj3aJChzNG9
Op verzoek natuurlijk meer foto's mogelijk!
Dit vanwege rugklachten (hernia) ben ik me aan het orienteren op een meer tour georienteerde trekking fiets.
Toen na de vele reacties besloten er nog geen afscheid van te nemen. Intussen tijdje verder en helaas moet ik constateren dat ik de bike niet meer kan gebruiken waar ie voor gemaakt is. Ik ga dus definitief de switch maken naar een meer tour georienteerde fiets.
Daarom gaat mijn geliefde titanium bikepacking machine in de verkoop. Het betreft een top off the line fiets met alleen maar de hoogste high end specs.
Titanium Travers Angus frame specifek met Rohloff dropouts, dat tot 29+ banden / wielen set aan kan
Bij Handgespaakt.NL custom gebouwde wielset met Rohloff naaf en SON 28 boost naaf. Voorzien van de beste DT swiss EX471 velgen en spaken.
Allernieuwste Gates CDX riem en tandwielen (inclusief extra reserve riem) (beide nog geen 1000 km gereden)
Shimano XT remmen
Shimano XT klikpedalen
Travers Prong full carbon vork (Boost naaf)
Speciaal bikepacking stuur voorzien van Brooks stuurlint, de Surly Moloko
Ergon biokurk handvaten
Thomson Elite zadelpen
Specialized zadel
Tubus achterdrager
Son koplamp
Hope zadelpen klem
Ergon verstelbare stuurpen
Erbij krijg je ook nog:
Originele carbon stuur
Originele carbon zadelpen (klem moet vervangen worden)
Eventueel extra erbij de te krijgen in overleg;
Complete set Ortlieb bikepacking tassen (handlebar rol, gravel set achteren, framebag)
Forumslader Pro externe USB lader (de allernieuwste met grote bufferaccu's) voor probleemloze stroom tijdens off grid ritten)
Het het betreft een medium frame maat, zelf ben ik 1.78m
Vaste prijs: 3.999 euro.
Fiets is te bewonderen in de buurt van Sittard, Limburg.
Foto's ter beeldvorming:
https://photos.app.goo.gl/s1Wsegjj3aJChzNG9
Op verzoek natuurlijk meer foto's mogelijk!