Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bazel Rome. Reismaatje - Forum Wereldfietser

Bazel Rome. Reismaatje

Afgelopen maand was ik al bepakt en gezakt onderweg naar Rome. En zou daar rond 3 aug wel aankomen via de Benjaminse route.
Ook al was dag twee een koude en regenachtige dag had ik er zin in.
Echter op het fietspad bij Born had ik de domme pech dat ik net wat te ver naar links fietste en met volle vaart met mijn linkerbeen tegen het rek aan knalde. Even later kwam ik bij met mijn fiets boven op mij. Lichte hersenschudding en gekneusd been buiten wat wondjes die geen naam mogen hebben. Maar wel genoeg om mij op te laten halen door mijn vrouw om thuis eerst te herstellen.
En nu staan boven op het kantoor mijn spullen nog klaar en overweeg ik om alsnog de trein naar Bazel te pakken en de reis af te maken. Het stuk naar Basel heb ik al verschilde keren gedaan en weet dat de nachttrein vanuit Utrecht mij daar prima kan brengen.
Nu heeft mijn vrouw en onze kinderen wat meer schrik gekregen dan ik zelf. En dat repeteer ik.
Dus ben ik aan het kijken of er iemand mee wil. Sowieso kan dat heel gezellig zijn en is voor de gemoedsrust thuis wel aan te raden.
In principe ben ik heel flexibel. Ergens na 3 augustus vertrekken en voor de 23ste weer terug. (De 24ste gaan we alweer naar Ibiza met het gezin namelijk)

Ik zal mij even voorstellen
Mark van Nunen (Makkelijk te vinden op FB en Insta)
56 jaar jong. Sportief. Redelijk goed getraind.
Getrouwd (3aug 25Jaar) met Marion. Twee volwassen kinderen.
Vogels en een hond.

Rijd op en Santos Travel lite.
Hoef niet zo op de kosten te letten tijdens de reis.
Zelfstandig ondernemer in sport en voeding.
Potentieel boeken schrijver.
En misschien niet onbelangrijk. Ik heb verschillende vormen van humor in mijn repertoire. Droge. Scherpe. Zwarte en harde.

Een hekel aan racisme en klagen. Een positieve kijk op dingen vind ik prettig.
Heb een pb’tje gestuurd