Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje fietsen in Cambodja in mei - iemand ervaringen? - Forum Wereldfietser

Rondje fietsen in Cambodja in mei - iemand ervaringen?

Hoi!

Meivakantie volgend jaar willen we (mijn betere helft en ik) rondje fietsen door cambodja; vliegen op bkk, trein Poipet, rondje fietsen (liefst niet de grote wegen), en in omgekeerde vorm weer terug. Tijd tussen aankomst en vertrek Poipet ongeveer 12 dagen. Niet kamperen, hosteltjes etc.

Heeft iemand ervaringen met een dergelijk rondje?

Groet Eelco!
Het kleine reisbureau AWOL is gespecialseerd in fietsroutes in Z.O. Azië. ZIj kunnen ook op maat een route samenstellen. Als je maar 12 dagen hebt zou ik op Phnom Penh vliegen en een rondje langs de Mekong en naar de kust doen. Of van Poipet via Ankor Wat tempelcomplex naar Phnom Penh en terugvliegen naar Bangkok. Hotelletjes enz. zijn er voldoende. Slechts 12 dagen is wel jammer van zo'n verre reis.
Hoi, dank voor je reactie; de 12 dagen is zonder reizen naar cambodja, maar vanaf Poipet tot poipet bijv. We hebben in totaal 15 dagen.

Maar ik zie dat vliegen op PP helemaal zo gek niet is, misschien wel beter idd!

Groetjes Eelco
Ik denk dat je van NL niet rechtstreeks naar PP kan vliegen!mogelijk wel met een overstap in BKK
Mic schreef:
di 25 jun, 2024 07:06
Het kleine reisbureau AWOL is gespecialseerd in fietsroutes in Z.O. Azië. ZIj kunnen ook op maat een route samenstellen. Als je maar 12 dagen hebt zou ik op Phnom Penh vliegen en een rondje langs de Mekong en naar de kust doen. Of van Poipet via Ankor Wat tempelcomplex naar Phnom Penh en terugvliegen naar Bangkok. Hotelletjes enz. zijn er voldoende. Slechts 12 dagen is wel jammer van zo'n verre reis.
Ik heb ooit twee weken in Cambodja doorgebracht en de reis van Phnom Penh naar de kust langs de Mekong was een van de beste delen van mijn reis. Het prachtige landschap en de unieke cultuur maken het een reis die de moeite waard is. Voor mij is zelfs 15 dagen daar niet genoeg tijd.