Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Downloaden route Enschede-Berlijn Mio Cyclo 315/ Discover - Forum Wereldfietser

Downloaden route Enschede-Berlijn Mio Cyclo 315/ Discover

Beste fietsers graag jullie hulp.

Half juli wil ik naar Berlijn fietsen via de route van Kees Swart. Maar de voorbereiding van het downloaden van deze GPX bestanden lukt niet op mijn fietscomputer Mio Cyclo 315.

Ik ben bekend met GPX-bestanden en deze hebben mij al bij vele fietstochten ondersteund.

Het downloaden van tracks via www.fietsennaarberlijn.nl is prima gegaan. De tracks staan op de computer in Mio Agency. Bij het synchroniseren naar mijn fietscomputer worden meerdere tracks niet meegenomen. Dit is niet afhankelijk van de grootte (kB) van de bestanden, want ook een aantal kleinere worden niet meegenomen
Is iemand hiermee bekend of heeft iemand suggesties om dit op te lossen?

Een kaart gaat mee ter ondersteuning maar mijn fietscomputer is mijn grote vriend op fietsvakantie!
Zijn er mensen die deze tocht ook gaan fietsen? Ik wil deze in week 29/30 fietsen.
Hoor graag jullie reactie. . . . .

P.s. Heeft iemand ervaring met het downloaden van deze complete! route op Mio Cyclo Discover?
Een check voordat ik mogelijk deze ga aanschaffen.
Misschien gewoon met een kabeltje aan de laptop aansluiten en dan via de verkenner de bestanden naar mio/tracks slepen?
Toevallig heb ik net een nieuwe mio discover connect en ik zag dat de 315 al tijden uit productie is, misschien een update -dingetje?