Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend 2024 30 aug - 1 sep - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend 2024 30 aug - 1 sep

Het is weer zover! Het populaire nazomerweekend van de Wereldfietser is de plek om oude vrienden weer te treffen én nieuwe te maken. Vertel over je afgelopen (zomer)tochten, check elkaars fietsen, tenten en andere snufjes en deel je (sterke) verhalen. En natuurlijk gaat er overdag ook genoeg gefietst worden. Dit keer in een andere omgeving dan je gewend bent van andere jaren. Er valt dus weer genoeg te ontdekken.

Inschrijven en betalen kan hier.

Ook dit jaar is besloten om het Nazomerweekend in Dronten te organiseren ipv op de Harskamperdennen. Het weekend wordt gehouden van vrijdag 30 augustus t/m zondag 1 september op kampeer terrein de Abbert, Stobbenweg 13 Dronten. Op de Abbert hebben wij Veld 3 gereserveerd. Op veld 3 is een binnen gebouw voor slecht weer waar ook gekookt kan worden en op dat veld zal ook de kampvuur plaats worden opgezet. Deelnemers kunnen vanaf vrijdag middag 15 uur terecht op het groepsterrein. Op zaterdag wordt een fietstocht georganiseerd. Hierover volgt later meer informatie. Vlakbij het terrein (+/- 300 meter lopen) kunnen liefhebbers in het Drontenmeer zwemmen. Op zondag is het mogelijk om tot 16.00 op het terrein te blijven.

Er zal op zaterdag zeker een tocht worden georganiseerd, (maar misschien meer tochten, bijvoorbeeld off-road) hierover zullen de deelnemers later over worden geïnformeerd.

Deelnemers die niet willen deelnemen aan een tocht kunnen ook gezellig met de kookploeg helpen met de voorbereidingen voor de zaterdag avond maaltijd.

Op vrijdag en op zaterdag avond zullen we een mooi kampvuur regelen en kunnen we gezellig met elkaar ervaringen uitwisselen.

De kosten van het weekend zijn 50 euro per persoon inclusief toeristen belasting, de maaltijd, twee drankjes op zaterdag en koffie en thee gedurende het hele weekend.

Je kunt je aanmelden tot en met uiterlijk 23 augustus 12:00 aanstaande. Volledige restitutie wordt verleend tot en met 9 augustus. Daarna is restitutie niet meer mogelijk.

Inschrijven en betalen kan hier.
Ik heb zojuist geboekt.
Hoop dat ik 'oude' bekenden tegenkom!
Marjan schreef:
do 13 jun, 2024 14:03
Ik heb zojuist geboekt.
Hoop dat ik 'oude' bekenden tegenkom!
Vast wel!
Gr.
Betty
Grote kans dat je bekenden ziet in Dronten 😀 Zin in! (En Josephine ook)
Grote kans dat je bekenden ziet in Dronten 😀 Zin in! (En Josephine ook)
Ik wil ook meedoen.
Helaas moet ik overslaan
Aan het fietsen in Frankrijk.