Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets naar Sevilla - Forum Wereldfietser

Fiets naar Sevilla

Ik wil binnenkort de Zilverroute gaan fietsen vanaf Sevlla. Nu is mijn vraag: is het aan te raden je fiets mee te nemen in de trein tot aan daar? Of is dat zoveel gedoe dat het loont je fiets met bagage vooruit te laten sturen naar Sevilla?
Wat ik weet uit de vorige eeuw is dat het een verademing was om de fiets vooruit te sturen.
Je reist rustig met de trein en je fiets staat ter plekke voor je klaar.
Tegenwoordig reis ik met de fiets samen in de trein en dat is uiteindelijk toch wel een gedoe.
Vorig jaar ben ik met Juijn (fietsbus) gereisd en dat beviel op zich prima, maar is niet het toppunt van comfort omdat je uiteindelijk gewoon in een stoel probeert te slapen en de bus behoorlijk onrustig is door de fietsenaanhanger er achter.
Elk voordeel heeft zijn nadeel.
Wat ik weet uit de vorige eeuw is dat het een verademing was om de fiets vooruit te sturen.

Toen ik voor het eerst met de trein naar Frankrijk ging, kon je je fiets niet meenemen. Je moest je fiets eerder afgeven en dan ging hij per vrachttrein naar Avignon. Ik kon wel huilen toen ik mijn fiets tussen de stapel andere fietsen uit moest vissen op het station van Avignon.
De fiets vooruit sturen klinkt ook echt aanlokkelijk. En dan zou ik 'm vanaf Santiago de C weer terug naar huis kunnen laten sturen. Het liefst zou ik terug naar huis fietsen, maar die tijd heb ik helaas niet.
Goede ervaringen met Soetens met het laten wegbrengen en ophalen van de fiets. Deze is echter gestopt, maar Camino fietstransport lijkt een goed alternatief.
Vorig jaar gebruik gemaakt van https://www.care4luggage.com/prices
Goede service, nette prijs. Aanrader
Lpepper schreef:
di 28 mei, 2024 14:33
Vorig jaar gebruik gemaakt van https://www.care4luggage.com/prices
Goede service, nette prijs. Aanrader
Interessante tip. Dank!
Ik deed het een paar jaar geleden met het vliegtuig, transatlantische meen ik. Veel makkelijker en ws goedkoper.
Ik bedoelde Transavia