Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisgenote"fietsvriendin' gezocht voor frankrijk! - Forum Wereldfietser

reisgenote"fietsvriendin' gezocht voor frankrijk!

Ik zoek fietsvriendin voor de 2 eerste weken van juni 2006 en de 3 eerste weken van augustus 2006.
Verplaatsingen gebeuren met eigen camper naar verschillende bestemmingen om zoveel mogelijk te bezien.
Indien interesse mag je me contacteren op de.backer.alain@pandora.be
groetjes :wink:

Hoi Alain,

Vertel eens wat meer over jezelf! Dat is voor een eventuele geïnteresseerde wel fijn!

Succes met je zoektocht!

Hoy @allemaal, :D

Heb een passie voor fietsen"trouwens allerlei sporten" en alle jaren ga ik zo een 3 keer op reis om te fietsen.
Het liefst in Frankrijk omdat het land veel te bieden heeft en men kan er genieten van zowel de bergen en het water"surfen maar wel leek hè"

De afstanden die ik alleen doe zijn zo rond de 150 km per dag en dan liefst in het hooggebergte,als ik met iemand tesamen op verlof ben dan hou ik rekening met de persoon en wederzijds natuurlijk.
Had zo het idee op gevat om eens met een vrouwelijk persoon op verlof te gaan die ook zo een beetje dezelfde passie heeft!
De verplaatsingen die ik met de camper,is een kwestie van zoveel mogelijk te bezichtigen en alles bij de hand te hebben.

Leuke site trouwens van jullie!
Wereldreis met de fiets daar ga ik nog eens aan beginnen.

Groetjes Alain