Additionally, paste this code immediately after the opening tag: foam om stuur doen - Forum Wereldfietser

foam om stuur doen

Hallo allemaal heeft er iemand een handige tip om foam over een vlinderstuur te trekken. Denk er al over om een beetje te gaan smeren maar dat is misschien niet zo"n goed idee :lol:

Hoi!

Misschien heb je hier nog wat aan:

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=2420

Succes!

Goedkoop hairspray in de foam spuiten - op de stuur zetten en klaar!
Werk prima!

een zeer handig trukje is ook, als je een compressor hebt, lucht onder de foam te spuiten terwijl je het over je stuur doet. werkt zeer goed

groeten, Jens
in ver verleden heb ik verschillende keren foam om een race-stuur gedaan, stond er telkens verteld van hoe soepel het er met een groene zeep sopje omheen ging. Groene zeep is bovendien neutraal voor rubber etc.

Water in het foam, erom schuiven, klaar!
Het water verdampt je foam zit vast.

John.

En het omgekeerde? Foam er weer af? (Ik heb het er met water omheengedaan...)
Maurits

jens007 schreef:een zeer handig trukje is ook, als je een compressor hebt, lucht onder de foam te spuiten terwijl je het over je stuur doet. werkt zeer goed

groeten, Jens
Nog een tip, alleen nooit geprobeerd omdat er thuis een compressor staat, is een persluchtbus kopen, je kent ze misschien wel om bij electronica het stof weg te blazen.
Met een beetje mazzel lucht het.

Mocht je geen compressor onderweg bij je hebben (en wie gaat er nu zonder zo'n ding in z'n fietstas op reis? Heus, ik zou me geen raad weten zonder...) dan werkt doodgewone groene zeep prima.

Maurits schreef:En het omgekeerde? Foam er weer af? (Ik heb het er met water omheengedaan...)
Maurits
water of spiritus 'onderhuids' injecteren met een injectiespuit

Foam om je stuur trekken bleek met water een fluitje van een cent. Beetje draaien en het was gepiept. Bedankt voor de snelle reacties allemaal :D

gr bas