Zijn dat die waterdichte tassen van AGU?
Mieke.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Eric, Das mij allemaal allang bekent, heus ik weet de weg naar jouw winkel héééél goed te vinden. En de negerzoen en de tweede ronde koffie; ik ben het allemaal niet vergeten, over die doorzichte goudvistassen; ook dat heb ik hier al eens ter berde gebracht.De Vakantiefietser schreef:Haike,
als je nog eens hier bent, kijk dan maar eens goed naar de Vaude tassen. Ik heb doorzichtige waar al meer dan drie jaar goudvissen in rondzwemmen. En volgens mij hebben ze het reuze naar hun zin, anders waren ze allang gevlucht.
Eric Schuijt
GerdC schreef:
Nou het was als een grap bedoelt, maar ik wil er ook wel serieus op ingaan.Haike,
Bedoel je dan dat je een dierenvriend bent als je Vaude tassen als aquarium gebruikt, maar een dierenbeul als je hetzelfde doet met een Agu XRain tas?
Nee niet op Xrain tassen, maar ik ben destijds wél mijn fietserscarriere begonnen met AGU tassen (dan hebben we het over '74) die lekten aan alle kanten, lieten op de naden los, heb onderweg met naald en ijzerdraad wat ik bij me had de boel gelapt, maar er was geen houden aan. Heb in Engeland toen Karrimor tassen gekocht van Canvas goedkoper en waterdicht. Maar AGU ben ik vanaf de zijlijn blijven volgen en ze zijn nog steeds niet waterdicht, extra waterdichte hoezen die erover moeten , waar de wind onder slaat en dus ook opspattend water. Hoezen gaan er vuil en goor uitzien, verkleuren tamelijk rigoureus, zitten vastgenaaid aan de tas, maar scheuren er toch af; kortom niks voor Haike. Goed of niet doen is, mijn motto. En die AGU tassen zijn nou ook niet zo goedkoop als ik die prijzen bezie. Maar misschien zijn die Xrain nu eindelijk goed qua waterdichtheid ik wil niks uitsluiten.Zo ja, is dat dan gebaseerd op concrete ervaringen met de XRain tassen of slechts op een vooroordeel tegen de Alkmaarse Groothandels Unie?