Een paar mensen maken zich hier druk over fietskentekens.
Zijn er geen belangrijker zaken?
Vergelijk:
Dit bericht
met dit bericht.
Vergelijk:
Dit bericht
met dit bericht.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik had toevallig een paar appels en een paar peren liggen thuis, dus heb een poging gewaagd om je vergelijking na to bootsen. Het bleek verrassend moeilijk om appels met peren te vergelijken!dunlop schreef: ↑zo 04 sep, 2022 17:59Een paar mensen maken zich hier druk over fietskentekens.
Vergelijk:
Dit bericht
met dit bericht.
De Vuelta? Niks aan. Elke dag hetzelfde. Cabeza de carrera rijdt de hele middag voorop. Perseguidor rijdt er continu een paar minuten achteraan. Maar als de eindsprint komt zie je ze allebei niet meer. Wat een waardeloze kerels.
Probeer eens wat rondjes op snelheid, je krijgt wel de nodige spierpijn als je er niet voor getraind hebt.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 04 sep, 2022 20:10
Dat noem ik ook geen sport, want de motor doet het werk en geen spierkracht komt er aan te pas.
Dat is waar kort door de Tarzanbocht Martin.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 04 sep, 2022 20:10Dat noem ik ook geen sport, want de motor doet het werk en geen spierkracht komt er aan te pas. Wielrennen, dat is pas sport.
Bij wiskunde heb je toch leren abstraheren. Dan werk je de appelen en de peren buiten de haakjes en dan houd je fruit over. Fruit en fruit kun je bij elkaar optellen. Appel en peer vallen tegen elkaar weg. Klaar.ThomasG schreef: ↑zo 04 sep, 2022 19:15Ik had toevallig een paar appels en een paar peren liggen thuis, dus heb een poging gewaagd om je vergelijking na to bootsen. Het bleek verrassend moeilijk om appels met peren te vergelijken!dunlop schreef: ↑zo 04 sep, 2022 17:59Een paar mensen maken zich hier druk over fietskentekens.
Vergelijk:
Dit bericht
met dit bericht.