Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsgeno(o)t(e) voor Europa gezocht - Forum Wereldfietser

Fietsgeno(o)t(e) voor Europa gezocht

Hey fietsfanaten

Deze zomer zou ik met de fiets naar er een bestemming in Zuid-Europa willen trekken, maar voorlopig zou ik dat nog alleen moeten doen. Daarom dat ik via deze weg een reisgeno(o)t(e) zoek tussen de 18-20 jaar. Het liefst iemand uit België (ik heb niets tegen Nederlanders hoor, maar weet uit ervaring dat elkaar ontmoeten dan wel heel moeilijk wordt als de afstand te groot is).
Wat had ik ongeveer voor ogen? Met de fiets, low-budget (tent, zelf eten koken), genietend van natuur en cultuur rustig naar een Zuid-Europese bestemming fietsen. Voor hoe lang en wanneer? 2 tot 3 weken ergens in juli of ergens in de periode van half augustus tot half september.
Ik heb al ervaring met fietsvakanties (vorig jaar Frankrijk, dit jaar in mei Denemarken). Voor wat bijkomende informatie over mezelf: www.globebiker.be

Als er iemand geïnteresseerd is, niet aarzelen en me contacteren :)

Grtz Nick (18, m, Lokeren)

Hi Nick,
Kijk eens naar de oproep van Stijn, zie http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=3731

Groet, Rena :wink: