Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wat vinden jullie van deze fiets? - Forum Wereldfietser

wat vinden jullie van deze fiets?

Ik kan 2e hands de volgende fiets krijgen, ja, hij is in mijn maat en hij rijdt prima, ik ben echter benieuwd wat jullie vinden van de kwaliteit van de fiets en of het verstandige keus is voor een beginnende fietser die er de komende tijd dagtochten mee wil maken en in de zomervakantie ermee op vakantie wil gaan. (Ik ga niet kamperen, ik wil gaan fietsen met kleren en spullen in fietstassen achterop en gewoon zonder plan gaan rijden en overnachten in hostels, bed& breakfast enzo...)

Voor 250 euro:

Trek 7300 hybride, 28" wielen
bouwjaar onbekend (jaar of 5?)
magura remmen
Shimano STX RC (als ik het goed gezien heb) afmontage (voorloper Deore toch?)
(geen verende voorvork of zadelpen gelukkig)

Ik ben student en heb dus geen groot budget, nieuwe fietsen beginnen bij 500,- en dan heb je niet zo veel (Batavus Sioux heb ik even naar staan kijken), dit is dan wel geen nieuwe, maar hij is wel flink goedkoper en lijkt qua onderdelen beter. Wat denken jullie ervan of hebben jullie meer info nodig?

Groet,

Martijn

klinkt niet onmogelijk, maar veel hangt natuurlijk af van de staat van de onderdelen. Als het frame krom is, je je kunt scheren met de tandwielen en de velgen al door de remmen zijn opgegeten zou ik hem laten staan. In goede staat kom je er vast de halve wereld mee rond.